Tennisone free trial?

Pagina: 1
Acties:

• ciro-bonano
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-07-2022
Hoi,

Ik zou graag bij tennisone de free trial nemen https://tennisone.com/membership/register.php. Hoe veilig is dit (als ik dus inderdaad op tijd mijn membership cancel)? Ze zouden toch altijd kunnen volhouden geen email van mij ontvangen te hebben en gewoon een jaarbedrag af kunnen schrijven? Misschien komt het overdreven over, maar het is de eerste keer dat ik mijn creditcard voor internetzaken zou gaan gebruiken, vandaar.

Vast bedankt voor reacties!

Kresjer.

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03-2025
Ik heb er een free trial gehad zonder cc te gebruiken, kijk eens of dat niet nog steeds mogelijk is?

OT: fanatieke tennisser? ;) de inhoud is echt vet..

• ciro-bonano
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-07-2022
Nee, ik zie nergens iets om zonder CC iets te krijgen...

ot: Wel fanatiek, maar niet gehinderd door goede techniek; lessen beginnen maart pas weer hier, dus ik wou 'n beetje aan de zelfstudie beginnen. De inhoud lijkt me idd ook erg goed; ik vind het vooral raar dat iemand niet een keer een free trial genomen heeft en de hele site reript heeft & verder verspreid heeft.

[ Voor 31% gewijzigd door ciro-bonano op 12-01-2006 16:30 ]

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03-2025
Ik had zelf een heleboel op mijn externe harddisk, maar die is inmiddels gecrasht. Verspreiden ga/zou ik niet doen omdat het op zich geen belachelijke prijs is.. Daarnaast ben ik in een groot deel van de site niet geïnteresseerd (Dubbelhandige Backhand, Dames Services, je kent het ;)). Overigens, voor tips e.d. en nuttige sites moet je maar even adden op msn.. :)