Ik heb mijn TV aangesloten op mijn PC en tot voor kort gaf dat geen enkel probleem. Sinds een week echter (volgens mij sinds ik de drivers van mijn videokaart een keer opnieuw heb moeten installeren, maar dat weet ik niet zeker) heb ik een probleem met het full- screen afspelen van videobestanden. In dat geval vallen op mijn TV de boven- en onderkant van het beeld weg (vallen buiten het beeldscherm). Als ik het bestand op mijn monitor af speel heb ik dat probleem echter niet.
Het maakt niet uit met welke mediaspeler ik de bestanden af speel (Windows media player of VLC). DVD's pakt hij wel gewoon goed. Buiten het afspelen van videobestanden klopt het beeld ook wel gewoon.
Ik heb een Geforce 4 kaart (ik weet het, het is een beetje een oude machine), waarbij de nView instelling over het algemeen Clone is.
Weet iemand hoe dit probleem te verhelpen is?
Het maakt niet uit met welke mediaspeler ik de bestanden af speel (Windows media player of VLC). DVD's pakt hij wel gewoon goed. Buiten het afspelen van videobestanden klopt het beeld ook wel gewoon.
Ik heb een Geforce 4 kaart (ik weet het, het is een beetje een oude machine), waarbij de nView instelling over het algemeen Clone is.
Weet iemand hoe dit probleem te verhelpen is?