[19" TFT] Twee aansluitingen met switch?

Pagina: 1
Acties:

• cman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-07 16:00
Momenteel heb ik een Iiyama 903DT 19" CRT scherm. Dit scherm heeft 2 aansluitingen en een A/B switch om tussen pc's te switchen.
Nu zou ik een 19" tft monitor willen kopen, maar graag had ik daar ook die feature op gezien. Ik heb wat zitten rondkijken, maar kwam nergens zo een monitor tegen. Heeft iemand enig idee of dat uberhaupt bestaat? Of moet ik een externe switch gaan kopen?

BOE

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
als je een monitor pakt een tft dan he.. die 2 ingangen heeft zit er natuurlijk ook een switch op anders zou een tweede aansluiting geen nut hebben 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door andreict op 12-01-2006 12:16 ]

• cman
in het nederlands wil dat zeggen... ?

BOE

• n-i-x
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-05 20:35
Veel LCD-monitoren hebben een D-sub ingang(net als je CRT) en een DVI ingang.
Als je een monitor met DVI, D-sub(of 2x DVI), en knopjes neemt(dus niet zo'n Samsung ding zonder knopjes) dan kan je switchen.

• tiescarbo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-04-2024
Bij mijn Iiyama prolite e435S (zilver)
Kan ik gewoon op allebij de poorten een aparte pc's aansluiten en dan via het onscreen menu'tje switchen tussen digital en analog. (dus switchen tussen beide pc's)

Ik neem aan dat dat je vraag was :)

• cman
ok dankje wel voor de respons, die iiyama ga ik zeker bekijken. Ik ga ook eens langs mijn lokale pc-boer passeren om daar eens raad te vragen.

Dank je!

BOE

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:38
XiN schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:14:
Veel LCD-monitoren hebben een D-sub ingang(net als je CRT) en een DVI ingang.
Als je een monitor met DVI, D-sub(of 2x DVI), en knopjes neemt(dus niet zo'n Samsung ding zonder knopjes) dan kan je switchen.
Onze Samsung heeft gewoon een knopje én de functie automatisch te scannen :?
Pagina: 1