Toon posts:

[NTFS] Sommige bestanden/mappen niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb iets heel raars....ik heb een ext HD in NTFS aan een pc die files naar binnen slurpt naar die HD.

Ik kan die HD ook aansluiten op mn PB, geen probleem, maar het weirde is dat hij niet alle data ziet...somige folders en files wel en andere niet, terwijl ze in windows en over het netwerk wel gewoon te zien zijn.....iemand een idee ?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Heb je google al geraadpleegd? Kan je iets duidelijker zijn welke bestanden hij specifiek niet ziet? Hoe groot is de drive, wat voor bestandsnamen worden er niet gevonden?

Ik heb je topictitle ook aangepast.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
chem schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:21:
Heb je google al geraadpleegd? Kan je iets duidelijker zijn welke bestanden hij specifiek niet ziet? Hoe groot is de drive, wat voor bestandsnamen worden er niet gevonden?

Ik heb je topictitle ook aangepast.
google - ja

nou het zijn dvd .iso files voor zover ik dat zie. ze zijn rond de 4 GB groot....maar de ene ziet ie dus wel en de andere niet. dat is ook het vreemde. verder zijn bestandsnamen 8+3 format, erg basic dus.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:46
Hoe staan de rechten op de betreffende bestanden, heeft "everyone" full control? En heb je al eens gekeken in de terminal met "ls -ahll /pad/naar/je/externe/hd" of je de mappen dan wel ziet?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb eens gekeken.

het gaat om willekeurig bestanden en folders.

rechten staan ok in windows, full control. (dit geldt toch alleen als je via netwerk shared,trouwens?)

ik heb gekeken met de ls -ahll optie maar ik zie de mappen nog steeds niet.

ik dacht eerst dat het met de filenaam/mapnaam te maken had, omdat ik een keertje een map had hernoemd naar 1 en de file erin naar 1.img , en toen zag ik em opeens wel !....maar dit werkte niet bij andere mappen :(

iemand een idee ?

Verwijderd

Topicstarter
niemand die me kan helpen ? :)
Pagina: 1