I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
99,9% zeker van niet. Verbeter me als ik het fout heb.
Verwijderd
Moet wel mogelijk zijn.
Ik meen dat er kastjes zijn die het video/audio-signaal uit de kabel (coax) kunnen filteren en scheiden om zo aan te sluiten op je pc of dat nu ook andersom werkt weet ik niet.
Ik meen dat er kastjes zijn die het video/audio-signaal uit de kabel (coax) kunnen filteren en scheiden om zo aan te sluiten op je pc of dat nu ook andersom werkt weet ik niet.
100,1 % dat dit inderdaad lukt.
Dit doe je met een tv modulator. Je kunt hierin een audio/video signaal sturen dat via je coax de tv in gaat. Je moet wel ff de juiste zender zoeken op TV.
DOC.
Dit doe je met een tv modulator. Je kunt hierin een audio/video signaal sturen dat via je coax de tv in gaat. Je moet wel ff de juiste zender zoeken op TV.
DOC.
DOC.
Hey, je kan inderdaad een modulator kopen (maakt van composiet/s-video/audio een uhf signaal (coax zegmaar). Slimmer is het om een brakke VCR op de kop te tikken voor bijv. een paar beugels Grolsch. Dat werkt echt veel lekkerder, moet je er ff een afstandbediening bij regelen, das helemaal excellent!
Mijn hartelijke dank voor alle replys, ik ga denk ik maar op zoek naar een brakke video.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Pagina: 1