Toon posts:

[HTML - JS - CSS]Geluid voor button?

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had graag geluidje laten afspelen wanneer er iemand over een button of een link komt op mijn pagina.
Heb al wat liggen zoeken op google, maar ik kom voornamelijk op flash tutorials en databases van sound effects.

De website is deze:
klik

Dit is het geluidje:
klik

Voor zij die het zich afvragen; de reden van het onderwerp is een opdracht voor school. De opdracht was een handleiding schrijven en die op een website leggen. De aandacht gaat naar de tekst, dus bij deze maak ik even duidelijk dat dit geen topic is waarin jullie mijn taken maken of iets dergelijks. Wou er gewoon iets leukers van maken. Let voor de rest nog niet te veel op de website, moet er nog een css bestand bijmaken en vanalles meer, heb dit gewoon even in elkaar gestoken zodat ik mijn vraag kon stellen.

Alvast bedankt,
Black Box

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:52
[google=javascript play sound] al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Hoe voor de hand liggend... |:(

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik hebbet er nu ingezet (en gedaan wat de website zei waar ik het van haalde .. *voelt zich vies* :/ )

Alleen werkt het niet... Kan iemand een oplossing geven aub?

Bedankt

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-04 21:47

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

in msie6 werkt het hier ... het script werkt niet op andere browsers (mozilla/Firefox/Opera/safari) omdat het daar niet voor geschreven is

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Topicstarter
Vreesde er al voor... Nja, anyway, ondertusse is de layout compleet slecht geworden :s Kbegrijp ni wa er gebeurd is maarja...

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-04 09:54

André

Analytics dude

De layout is compleet slecht geworden? Wat bedoel je daar mee, en wat heb je zelf al geprobeerd om dat te verhelpen? Het is niet de bedoeling dat wij je kant en klare oplossingen gaan geven.

offtopic:
Zou je normaal abn willen gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
Ow, was ni de bedoeling hoor, ik zei het alleen ff... Zoda reacties als 'man, het ziet er niet uit' kunnen wegblijven. ;)

Ben gewoon zelf aan het zoeken.
En met 'de layout is slecht geworden' (slechte beschrijving, ik wetet) bedoelde ik die witte lijnen... van waar ze ook mogen komen...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:09

crisp

Devver

Pixelated

Je kan niet twee keer hetzelfde attribuut gebruiken op een element. In het geval van event-handlers zal je de javascript functies in 1 handler moeten zetten en scheiden met een puntkomma.
offtopic:
en verder geldt ook hier weer: tables zijn niet bedoelt voor layout. Sowieso doet de code wel heel erg 'vorige eeuw' aan. De witte lijnen komen waarschijnlijk doordat je de images niet verticaal op de bottom aligned, maar met goed gebruik van HTML en CSS had je helemaal niet hoeven slicen en de meeste images gewoon als background-image kunnen zetten.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Ja, tis wss veel slimmer met css en moderner... maar is het mogelijk om dit eventueel in html aan te passen? Heb zowal vanalles zitte probere en heb de bovenste (tussen home en about) witte lijn kunnen wegkrijgen door met valign=top te werken. valign=bottom haalde niet veel uit.

Eventueel iemand hier een idee? Vooraleer ik mij in css stort.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:05
Schrijf a.u.b. gewoon even normaal Nederlands, zoals Andre al eerder schreef.

Wat Crisp bedoeld is dat je sneller van je problemen af bent als je gewoon een lege HTML file pakt en vervolgens op een nette manier je bestand op gaat zetten. Vervolgens kan je met CSS daar die achtergrondafbeeldingen e.d. aan vast koppelen. Dat is handiger dan een tabel hiervoor geschikt maken.

Verwijderd

Topicstarter
djluc schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:05:
Schrijf a.u.b. gewoon even normaal Nederlands, zoals Andre al eerder schreef.

Wat Crisp bedoeld is dat je sneller van je problemen af bent als je gewoon een lege HTML file pakt en vervolgens op een nette manier je bestand op gaat zetten. Vervolgens kan je met CSS daar die achtergrondafbeeldingen e.d. aan vast koppelen. Dat is handiger dan een tabel hiervoor geschikt maken.
Mijn excuses voor het platte vlaams.
[fluister]Crisp bedoelt ;) [/fluister]

Dus ik begin met css... Toch bedankt voor jullie tijd.

Black Box

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

hmm, ik weet niet precies waar dit over gaat; maar dat je zelf niet hebt proberen te googlen vind ik eigenlijk al een reden voor een slotje. ;)

Stoer; Marduq

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.