Toon posts:

[XP] muiscursor verdwijnt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds gisteren avond problemen met mijn muiscursor. die bleef gisteren plots vast hangen tijdens het kijken van een film met power dvd 6 terwijl ik wel nog steeds mijn muis kon verder bewegen over alles zoals normaal. na een reboot was dit opgelost en had de pc aan laat staan vannacht.

maar ook deze ochtend had ik zelfde probleem. na een reboot begon het bijna weer gelijk opnieuw, alleen zag ik zelf mijn muiscursor niet eens meer ergens hangen, die was deze keer helemaal verdwenen.

ik heb dan maar nog eens opnieuw opgestart maar dan mijn muis op de usb poort gestoken ipv op de ps2 poort.

dit ging effe goed tot net 5 minuten geleden kreeg ik weer hetzelfde probleem. muiscursor verdwenen, maar ik kan nog gesteeds alles aanklikken enzo(gelukkig dat er bij sommige dingen tekst komt enzo, scheelt weer om te vinden waar mijn muis ergens is op het scherm :p ).

ik dacht mss helpt het om mijn muiscursors te veranderen, maar ook dit heeft niet geholpen, deze keer ging het fout bij het openen van world of warcraft.

enig idee wat er aan de hand is waardoor mijn muiscursor de hele tijd verdwijnt? ik weet het namelijk effe niet meer :s

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:32

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Even nieuwe driver erop gooien?

Edit: En nu ik jou hele lijst met topics zie(heb ze niet gelezen) zou ik gewoon je hele XP even opnieuw installeren.

[ Voor 66% gewijzigd door Lolhozer op 12-01-2006 11:18 ]

Waarom? Omdat het kan!!

Verwijderd

Topicstarter
is net een week geleden, maar ik krijg een vermoeden dat er een virus of dergelijke in de router van de huisbaas is geraakt. als dat al mogelijk is :s maar goed zal effe kijken wat het doet, although ik nog nooit drivers nodig heb gehad voor mijn muis :s en ik al heel lang met dezelfde versie van windows werk en nog veel langer met die muis :s

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:41

Dido

heforshe

Ik heb hetzelfde probleem onder Win2K (SP4), nieuwste drivers voor mijn muis (MX1000), gescand op virussen, spyware, etc.

Ik heb er tot op heden geen patroon in kunnen ontdekken. Ik dacht eerst dat het alleen egbeurde als emule driaade, maar het gebeurt ook als dat niet draait.

Wat betekent mijn avatar?

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:32

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Al een hitmanpro gedraaid, nieuwste virusscanner?

Waarom? Omdat het kan!!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb norton antivirus 2006 met laatste virus difinitie en hitman pro laatste versie, beide niets gevonden...

Verwijderd

Topicstarter
hmmm, na drivers te installeren van mijn logitech mousman wheel(laatste van de site zelf afgehaald) heeft ie nog steeds hetzelfde probleem, mijn muis werkte 5 seconden na het heropstarten en is nu weer stil gaan staan terwijl ik nog steeds over het scherm beweeg. al zie ik nu wel nog mijn cursor net als gisteren...

ik kan idd windows opnieuw gaan installeren, maar dat is een beetje voor de gemakkelijke weg kiezen vind ik... en zeker aangezien ik windows vorige week nog maar helemaal opnieuw had geinstalleerd...

edit: heb net proberen herstellen via de xp cd, hielp niet, setup liep vast elke keer, tenminste, duurde eeuwen... heb met een rescue disk van winternals system restore gedaan en die doet het wel en nu werkt voorlopig alles weer normaal, vraag is enkel voor hoelang...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 19:12 ]

Pagina: 1