Ik heb een vraag over php. Ik heb me helemaal rot gezocht naar dit probleem. Het enige wat ik heb kunnen vinden is dat het een alias ergens voor is. Weet iemand waar de volgende variabele $_ naar verwijst?
global $_;
global $_;
Signature
[ Voor 43% gewijzigd door Bosmonster op 12-01-2006 10:43 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 10:58 ]
[ Voor 65% gewijzigd door Bosmonster op 12-01-2006 11:13 ]
1
2
3
4
5
| while gets # assigns line to $_ if /Ruby/ # matches against $_ print # prints $_ end end |
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Ik denk toch echt dat topicstarter de global variabele $_ uit de pre-superglobal tijd bedoelt, en niet $_ als een onderdeel van de variabelenaam van een van de superglobals.spone schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 11:31:
Hoe ik php gebruik, kom ik $_ tegen als een global, in de vorm van $_GET['varnaam'] en $_POST['varnaam']
Uiteraard heb ik de variabele op het scherm gezet. Deze gaf echter een lege string. Het is niet mijn eigen werk waarin ik dit tegen ben gekomen. Ik heb ook op die manual pagina gekeken. Het is me nu dus duidelijk geworden dat die collega van mij een ranzige manier heeft gebruikt om een bepaalde waarde uit de $_ENV global te halen.-NMe- schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 11:29:
Trouwens, @TS: zou je in het vervolg iets beter in de manual willen kijken? Of desnoods zelfs uitproberen? Wanneer je echo $_; had gedaan dan had je toch genoeg geweten? Je zou dan in elk geval geweten hebben dat, wat de variabele ook betekent, het om een global ging die door een superglobal is vervangen, en dan had je daarna alleen nog maar hier moeten kijken om na een paar kliks bij het goede antwoord te komen.
If it ain't broken it doesn't have enough features
Volgens mij was het al opgelost hoor.Apache schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 13:11:
Het doet me een beetje aan de short versie van gettext denken, nl _(), mss gebruiken ze die variable voor localization?
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 10:52:
Ik heb het gevonden denk ik. Het verwijst volgens mij naar $_ENV["_"] welke het relatieve pad naar het huidige bestand bevat. Alleen omdat register_globals uit staat bestaat de variable $_ niet als zodanig. Weet iemand of dit een correcte aanname is?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq