Toon posts:

Fotografen in Groningen.........

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
......... iemand hier op het forum die toevallig de fotograaf was tijdens het leadership panel met Gerit Zalm afgelopen maandag (9 januari) op de faculteit Economie (RUG) in Groningen?

Ik zoek de foto's van mijn optreden met dhr. Zalm, aangezien degene die mijn camera bediende het heeft gepresteerd om geen enkele foto te laten lukken. Wel heb ik een hele collectie van scherpgestelde achterhoofden en wazige achtergronden met mezelf erop.

Dus als je mij zou kunnen helpen aan een paar foto's met mij erop..... (ik was degene van de Docent van het Jaar uitreiking).

Mvg

Jorryt

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:00

Zoefff

❤ 

Ik heb je titel een beetje gefixed, "fotograven" met een "v" in een topic over de docent van het jaar staat natuurlijk een beetje raar :P

De kans dat je hier die betreffende fotograaf tegenkomt is overigens wel bijzonder klein, maar ik geef het een kans. Het zou wel heel grappig zijn iig :)

[ Voor 35% gewijzigd door Zoefff op 12-01-2006 10:32 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Topicstarter
thnx..... zag het toen ik het gepost had.... dom dom dom... :D:D

Ook een academicus verschrijft zich wel eens ;)

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:40

ThunderNet

Flits!

Had het even vantevoren gemeld :) want dat was op mijn school, helaas geen camera bij me anders had ik wel paar foto's voor je gemaakt. :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Uchy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-01 07:48
offtopic:
Hij is tenslotte helderziend... haha

Shit man, als mensen dan je camera niet kunnen handelen.. grr. Ik = ook groninger, mocht er nog eens iets dergelijks zijn, kun je elke groninger hier oproepen voor backup :-)

One small Uch for a man, one giant Uch for mankind | specs

Verwijderd

Topicstarter
Ja, helaas. Had mijn statief meegenomen, maar het was zo ontzettend druk aldaar dat het onmogelijk was om een opstelling te maken.

Ben er wel achter gekomen dat het hoog tijd is voor een flitser :D

Even wachten tot de faculteit uitbetaalt........... en dan maar een leuke 430EX halen.

@Thundernet, studeer je ook Economie??

@Uchy, bedankt voor het aanbod, zal er zeker aan denken de volgende keer (.....dat ik Zalm op bezoek krijg ;-)).

Ach, volgende keer beter. Niet iedereen kan zomaar plaatjes schieten met een spiegelreflex :(

• SierdW
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09-2025
Hahaha, nu je het over fotograaf hebt. Wat een mafkees die kerel die foto's stond te maken van Gerrit Zalm tijdens het vragen rondje. Die camera zat bijna in zijn neus :9. Ik heb nog wel wat foto's gemaakt, maar dat is met mijn telefoon (Nokia 6230i), 'slechte' kwaliteit dus. Als je er belang bij hebt moet je maar even een mail sturen, kan je zelf even kijken wat je ermee wilt doen :)

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:24

Barrycade

Through the...

Lekker makkelijk van me maar: Volgende keer je camera foolproof instellen.

Als ik mijn D50 in Manual en MF aflever bij iemand die nog nooit een reflex in zijn/haar handen heeft gehad kan ik ook niet verwachten dat er een goede foto uit komt.

Minimaal op P of auto inleveren met autofocus aan en eventueel je AF-field en lichtmeting aanpassen naar de situatie.

Maar ik kan me voorstellen dat in zo'n situatie je hoofd ergens anders is.(figuurlijk dan)

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-01 15:23

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Genoeg andere vrijwilligers hier, inclusief ondergetekende. :P

Ik zie in het krantje van de Hanze vaak foto's van ene "loexprodukties" o.i.d., misschien kun je daar wat mee. Ook 'Azrael' (Jan Luursema) van DPZ fotografeert vaak studentendingen hier in Grûnn.

Verwijderd

Topicstarter
Heb de foto's al veiliggesteld....... de EFV (organiserende vereniging van het geheel) krijgt de foto's digitaal aangeleverd. Gelukkig............

Overigens stond mijn camera foolproof ingesteld op de automatische piloot...... maar de "fool" heeft scherpgesteld met een flink stuk achterhoofd onder in beeld, waardoor de automatische piloot scherp heeft gesteld op het achterhoofd :(

Tevens heeft hij het voor elkaar gekregen om de autopiloot er op het einde af te draaien en hem op Av te zetten (of M)...... uiteraard hoef ik hier het overbewogen resultaat niet uit te leggen....

Ik lijk wel een spook......

:(:(

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
littlejoannes schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 13:22:
Lekker makkelijk van me maar: Volgende keer je camera foolproof instellen.

Als ik mijn D50 in Manual en MF aflever bij iemand die nog nooit een reflex in zijn/haar handen heeft gehad kan ik ook niet verwachten dat er een goede foto uit komt.

Minimaal op P of auto inleveren met autofocus aan en eventueel je AF-field en lichtmeting aanpassen naar de situatie.

Maar ik kan me voorstellen dat in zo'n situatie je hoofd ergens anders is.(figuurlijk dan)
Ik wist niet dat een D50 automatische correctie heeft die het focussen op achterhoofden corrigeert op wat er echt toe doet: Gerrit Zalm in een panel :+ Je kunt het nog zo goed instellen, maar het enige wat je wint zijn goed scherpe en mooi belichte achterhoofden, als de fotograaf in kwestie dat op de foto wil zetten 8)7

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1