Toon posts:

Onderklokte Athlon wel stabiel op Geforce?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik had een week of zo geleden een posting gedaan over stabiliteitsproblemen met mijn pc configuratie.
Dit is een update:

Mijn systeem draait stabiel als de 650 Athlon ONDERKLOKT is naar 601mhz. PC hangt niet meer en werkt vreselijk goed. Ik ben geen problemen tegengekomen met games of programma's.

Ik heb gehoord van de "fake" cpu's die oevrclocked zijn. Zo'n een cpu herken je aan de beschadigingen aan de Ahtlon "case".
Gekke is dat mijn Ahtlon geen enkele krasje heeft.
Het opmerkelijke aan mijn cpu (ik weet niet of het ook zo bij jullie zo is) is dat aan de zijkant van de casing staat: 1999 assembled in the usa". BTW: volgens de serial# op de Ahtlon is deze cpu een jaar 2000 en week 6 Athlon.

Ik wil op dit moment NIET zeggen waar ik de cpu heb gekocht, maar ik zal dit WEL doen als het bedrijf mijn cpu niet wil of kan vervangen met een nieuwe. (dat is toch eerlijk?)

------------
The_wdX
I'm getting paranoid of this world.

Verwijderd

Maar wie zegt nou dat het nou aan je Geforce ligt?? En ja, mijne is ook assembled in the u s of a. :) Maar mijn 650 loopt wel op 840MHz :)

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
volgens mij heb je een probleem met de voeding of het geheugen.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro