Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat voor diploma's voor een Receptioniste/Telefoniste

Pagina: 1
Acties:

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-10 16:18
Beste mensen,

Even een kleine peiling aangezien ik hier zelf nul,nul verstand van heb. Mijn vrouw wil graag als Receptioniste/Telefoniste/Administratief medewerkster aan de slag bij een bedrijf.
Nu lijkt het me uiteraard handig om daarvoor een diploma te hebben maar ik weet niet goed waar bedrijven naar kijken. Wij hebben wel wat gevonden over een LSSO diploma maar ik weet dus niet of dit enigszins interessant is voor een werkgever.

Graag hoor ik jullie eigen ervaringen/reacties over wat zij hiervoor het beste kan doen.

Alvast bedankt.

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-11 19:54
Schoevers?

Duur, maar ook goed aangeschreven (afaik).

[ Voor 70% gewijzigd door paknaald op 12-01-2006 09:54 ]

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Voor Receptioniste/Telefoniste lijke me dat je geen opleiding nodig hebt?

Voor het adm.medewerker-deel wel denk ik, misschien idd zoals Paknaald al zei Schoevers, of MEAO (of hoe dat tegenwoordig moge heten) ofzo?

Virussen? Scan ze hier!

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 11:33
bekijk gewoon eens wat vacatures in krantjes en kijk wat ze vragen?

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Het ligt er aan wat voor bedrijf het is. Receptioniste/telefoniste is een breed begrip. In grote bedrijven zijn deze functies organisatorisch duidelijk gespecificeerd, in kleinere bedrijven is de receptioniste/telefoniste vaak een administratief manusje van alles.
Ook de eisen verschillen van bedrijf tot bedrijf. Bij het ene bedrijf moet je echt een Schoevers diploma hebben met minstens enige jaren ervaring, bij het andere bedrijf voldoen een typediploma en een representatieve stem/uiterlijk.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Canaria schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 22:55:
een representatieve stem/uiterlijk.
Laten we hopen dat zijn avatar geen selfpic is :+
Pagina: 1