Ik wil in dit topic de discussie aangaan over het onderwerp of je een CC nodig hebt voor betalingen te verrichten via paypal.
De helft zegt van niet en helft van wel in een ander topic.
Nu was ik al eens geregistreerd bij paypal maar ik ben hier toen mij gestopt omdat ik me moest verifieeren met een CC (die ik dus niet hebt)
Zonder dit kan je gewoon weg niet verder.
Na een ander topic hier doorgelezen te hebben zeggen jullie dat je geen CC nodig hebt. Ik dus weer op paypal.nl nu kijken en me registreren en dan kom ik dit tegen:
http://pages.ebay.nl/paypal/account-openen-op-paypal.html
als ik nu gewoon verder gaat en geld overboekt naar me paypal en een betaling wilt uitvoeren MOET ik een CC toevoegen en verifieeren.
Hoe kan ik nu in godsnaam zonder CC toch betalingen doen?
Kom aub niet met ik ken het gewoon, hier heb ik weinig aan
Denk aub ff mee hoe het op die manier kan.
Gracias
De helft zegt van niet en helft van wel in een ander topic.
Nu was ik al eens geregistreerd bij paypal maar ik ben hier toen mij gestopt omdat ik me moest verifieeren met een CC (die ik dus niet hebt)
Zonder dit kan je gewoon weg niet verder.
Na een ander topic hier doorgelezen te hebben zeggen jullie dat je geen CC nodig hebt. Ik dus weer op paypal.nl nu kijken en me registreren en dan kom ik dit tegen:
http://pages.ebay.nl/paypal/account-openen-op-paypal.html
Goed.. dit kan ik dus niet doen,Derde stap: voer de gegevens van je creditcard in
Voer de gegevens van je creditcard in. Klik vervolgens op "Add credit card or debit card" (Creditcard toevoegen) om door te gaan. Deze stap is nodig als je betalingen wilt uitvoeren met je PayPal-account.
NB: Als je de gegevens van je creditcard niet wilt invoeren in dit stadium, klik dan op de link "Cancel" (Annuleren) ; Je kunt gewoon doorgaan met het openen van een PayPal-account. Je kunt later een creditcard koppelen aan het profiel van je PayPal-account.
als ik nu gewoon verder gaat en geld overboekt naar me paypal en een betaling wilt uitvoeren MOET ik een CC toevoegen en verifieeren.
Hoe kan ik nu in godsnaam zonder CC toch betalingen doen?
Kom aub niet met ik ken het gewoon, hier heb ik weinig aan
Denk aub ff mee hoe het op die manier kan.
Gracias