Monitor lijkt signaal niet te ontvangen,

Pagina: 1
Acties:

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-06 13:20

luppien

All u have R Belong To Me

Topicstarter
Ik heb nu al een jaar of 2 dezelfde computer met tft monitor. Sinds enkele maanden leek mijn monitor af en toe uit te vallen, maar als ik de monitor dan even aan en uit zette kreeg hij weer signaal en leek hij weer te werken. Nu echter sinds enkele dagen lijkt hij met geen mogelijkheid meer aan te willen zogauw ik hem aanzet, Ik dacht dus al die tijd dat het mijn monitor was. Maar nu blijkt dat ik hetzelfde probleem heb als ik een andere monitor aansluit.

Ik heb proberen uit te vinden wat het is maar ik vind niets.

Wat ik al heb gedaan

: Videokaart verwijderen,controleren/schoonmaken en terugplaatsen.
: nieuwe drivers geinstalleerd
: Andere monitor geprobeerd

Ik kom er dus echt niet meer uit :(

Ik hoop dat iemand hier een antwoord voor mijn probleem heeft, Alvast bedankt

Verwijderd

ik denk dat je vid. kaart problemen geeft (aangezien een andere monitor hetzelfde probleem geeft) kan je dus eens een andere videokaart proberen? (ik zou wel vn hetzelfde merk pakken omdat je anders problemen kan krijgen met drivers)

• AeroTech2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-11-2025

AeroTech2

The One doesn't excist

Ik zou ook eens een andere videokaart proberen van het zelfde merk.
Dat lijkt mij de beste optie en anders stop je die videokaart eens in een andere computer en doet er 2 beeldschermen achter.

\

Verwijderd

o btw, ik weet niet welke vid. kaart je hebt maar de meeste nieuwere (als het niet alle zijn) hebben 2 uitgangen. als je geluk hebt is alleen je uitgang kapot. dus als je een converter hebt (dvi/andere poort (kom ff niet op de naam)) is dat ook het proberen waard
of je probeert een crt monitor op je pc nu, dan weet je het ook aangezien die die andere poort gebruiken

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 09:25 ]

• luppien

luppien

Topicstarter
ik zal vanavond dvi maar eens proberen dan, En een andere videokaart

[ Voor 25% gewijzigd door luppien op 12-01-2006 09:59 ]

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-08 09:52
Kijk van te voren eerst even of het fannetje op je videokaart nog draait ;)

• luppien

luppien

Topicstarter
ja dat werkt allemaal nog goed. Het feit is dat zogauw ik mijn monitora aan en uit zit ik zelfs een flits van enkele seconden van mijn bureaublad krijg. Zogauw ik dit Letterlijjk heeel vaak doe blijft hij zelfs werken.
Pagina: 1