Toon posts:

Hp Laptop zd8185EA Driver Update's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje in het bezit van een HP ZD8185EA laptop. Ik wil graag up to date zijn met mijn drivers maar het lukt maar niet om de videokaart te updaten...
Ik heb een ATI mobility radeon X600 en ik neem aan dat ik de drivers voor dit kan downloaden op de ati website.. helaas wordt mijn videokaart niet herkent door het installatieprogramma en houdt meteen op met installeren van de driver.
Ik heb het inmiddels bij Hp klantenservice gevraagd maar met hun antwoord schiet ik niet echt op..

Wie kan mij vertellen of ik dit kan oplossen (wat te doen), zijn er mensen met hetzelfde probleem?
Alvast bedankt...

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:14
Ik had ongeveer hetzelfde met mijn eigen laptop van HP (ZV5450EA)

Je kan idd alleen de versie gebruiken vanaf de HP supportsite. Je moet alleen bij de downloads wel de taal van Nederlands naar Engels (Internationaal) zetten, anders krijg je die drivers niet te zien :)

Nieuwste video is zo te zien van juni 2005...ook veel biosupdates en firmware enzo :)

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Je kunt ook de omega drivers installeren, die doen het wel op laptop ati kaarten. Dit zijn gewoon de ati drivers, maar met andere standaard instellingen :) http://www.omegadrivers.net/

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)