Toon posts:

@Home + Wanadoo ( Een paar vragen wat ik dus niet begrijp )

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok het volgende speelt zich af

Ik zit bij @home maar wil overstappen naar Wanadoo ADSL ( dus niet met tel en tv )

Gegevens hiervan zijn:

snelheid 20 Mbit/s / 1024 Kbit/s *
geen datalimiet
altijd telefonisch bereikbaar
vast bedrag per maand
geen aansluitkosten t.w.v. € 74,95
Nu vanaf € 23,95 per maand

De vraag die ik heb is het volgende

A:
Ik heb nu helemaal GEEN telefoonaansluiting ( wel de telefoonkabel die ligt er net zoals in elk huis )
Nou blijkt dat je dus minimaal belbudget van kpn moet hebben van 9,70 P/M
Om dit aan te vragen moet dus de lijn opnieuw worden aangesloten dit kost volgens KP'N
48,- 1 keer maar daarna betaal je dus die 9,70 p/m
Deze eenmalige kosten van 48,- euro is dat wat WANADOO bedoelt met "Geen aansluitkosten"

B:
Ik heb het abbonement bij @home nu vanaf 2 december 2003 Nou stel ik zou idd overstappen
Hoelang is het opzeg termijn dan bij @home ?? Of zit ik daar stil zwijgend steeds 1 jaar aan vast ?

C:
Goed we hebben dus een KPN belbudget van 9,70 p/m komt dit nu nog bovenop die abbonementskosten van WANADOO ?

Dit is wat ik al es als antwoord had gekregen

Indien u kiest voor ADSL, betaalt u altijd minimaal euro 9,67 p/m aan KPN, al is het alleen al voor het ‘gebruik’ van de lijn.

Als u ADSL wenst, dient u eerst uw KPN lijn te activeren middels het aflsuiten van een abonnement bij KPN (minimaal BelBudget van euro 9,67 per maand). Als KPN u heeft opgeleverd (+/- 2 weken later) en u uw telefoonnummer heeft ontvangen, kunt u vevolgens met dit nummer de ADSL aanvragen bij een provider.

maar zoals je ziet is dat nog geen volledig antwoord dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

bedankt alvast

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:41

lordsnow

I know nothing

A: Nee.
B: Normaliter 4 weken opzegtermijn, maar waneer je van abbo veranderd (bv van Basis naar Breedband) dan begint er een nieuw jaarcontract.
C: Ja.

[ Voor 86% gewijzigd door lordsnow op 12-01-2006 00:16 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 18:37

job

A: wanadoo heeft geen aansluitkosten. Want je betaalt die 48 ook niet aan wanadoo.
Je moet deze aan kpn betalen.
B & C wat hij hierboven zegt :)

[ Voor 14% gewijzigd door job op 12-01-2006 00:17 ]