Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Ja, geeft geen fout aan.
Is een 1.67, 80gb, 2gb,combo drive en 128mb video
Is een 1.67, 80gb, 2gb,combo drive en 128mb video
Opstarten met [cmd]+[v] en kijken wat er voorbij komt.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
NiksDaedalus schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 01:00:
Opstarten met [cmd]+[v] en kijken wat er voorbij komt.
Nu krijg ik een rondje met een streep erdoor
(Ik neem aan dat je niet verbonden bent met het netwerk of dat er geen cd's/dvd's in de computer zitten, en dat hij gewoon boot van de hardeschijf.)
Dat betekend dat er geen goede systeem versie opstaat. Hij kan niet booten met dit systeem. Oplossing is een archief en installeer, of misschien dat DiskWarrior nog uitkomst kan bieden. Maar verder geef ik het weinig kans. Spijtig...
Dat betekend dat er geen goede systeem versie opstaat. Hij kan niet booten met dit systeem. Oplossing is een archief en installeer, of misschien dat DiskWarrior nog uitkomst kan bieden. Maar verder geef ik het weinig kans. Spijtig...
Zijn mijn bestanden nog te redden? Via schijfhulpprogramma kan ik mijn HD wel benaderen. Is hier nog een backup van te maken?
Verwijderd
Data Rescue zou je kunnen helpen..
Ik heb een soort gelijk probleem gehad en dit heeft toen nog wel wat data kunnen redden...
Ik heb een soort gelijk probleem gehad en dit heeft toen nog wel wat data kunnen redden...
Ik zie dat je ook een iMac hebt. Sluit de 2 op elkaar aan met een firewire kabel, en boot de PowerBook met T ingedrukt. De harddisk van de PowerBook zou moeten verschijnen in de Finder op de iMac. Red je data en doe een herinstallatie.
Launching containers into space
Goeie tipWhieee schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 01:23:
Ik zie dat je ook een iMac hebt. Sluit de 2 op elkaar aan met een firewire kabel, en boot de PowerBook met T ingedrukt. De harddisk van de PowerBook zou moeten verschijnen in de Finder op de iMac. Red je data en doe een herinstallatie.
De eerste x nadat je een update hebt gedaan naar 10.4.4 kan het 10 minuten duren voordat ie verder gaat. Bij sommmige machines hier ging het in een minuut bij anderen 10 minuten!
Na een reboot geen last meer daarvan.
Na een reboot geen last meer daarvan.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Pagina: 1