Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

JXD MP4 spelers een nieuwe lijn in NED?

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Ik kwam via internet NED op een JXD681 MP4 flash Multimedia Player uit.

JXD681 512MB intern geheugen & Digitale Camera/Camcorder
2.5" Color TFT LCD scherm PMP, Digitale camera met extra slot voor Secure Digital kaarten

Hier zit een Digitale Camera in ect wie kan hier meer over vertellen? Heeft er al iemand er een in Nederland gekocht?

Ik mag wellicht geen internet link verwijzing plaatsen, zal denk ik als reclame worden aangemerkt.

Romax

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je mag best een link plaatsen met wat meer informatie hoor. :)

Er zijn verscheidene spelers die al een camera op de speler hebben, maar dit is vaak niet veel bijzonders. Ik zou wel wat meer specs en pics willen zien om te kijken of dit ding bijzonder is.

Verwijderd

Topicstarter
http://www.rhisc.nl/shop/N_art_6841.html

Bij deze de verwijzing naar die webshop.

Romax

• RoD
  • Niet online

RoD

Zo, behoorlijk compleet ding. Hij kan bijna alles. :Y) Jammer van die camera, 1,3mp is niet echt geweldig. Ook jammer van het geheugen, hier had best een mini harde schijfje in gekunt met zon 8GB oid. Er zit immers een 2,5" scherm op, dus een klein flash spelertje is het niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie dat je er ook een SD kaart tot 1GB in kan plaatsen, maakt hem wel uniek?

Vlgns mij heeft deze lev veel meer JXD in de aanbieding... zelfs 3.6"TFT

En TV out functie leuk!

Romax

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben wel aan het orienteren om mijn oude MP3 speler te vervangen voor wellicht een type MP4 speler.

Ipod iedergeval no way!

Alle opties zijn wat mij betreft oke, maar is er een ander merk wat net zo goedkoop en alles inhuis heeft.

JXD merk is mij nog onbekend.... zijn er alternatieven op dit vlak?

Romax

• RoD
  • Niet online

RoD

Er zijn wel meerdere spelers die zoveel functies in huis hebben, maar meestal kom je toch bij onbekende merken uit. En het is maar de vraag of die spelers van enige kwaliteit zijn.

Archos heeft op het gebied van PMP's ook een boel in huis, en iRiver heeft op het moment een hele leuke, de iRiver U10. Deze heeft ook bijzonder veel opties, maar is jammer genoeg ook een flash speler. Dit soort spelers zijn echter wel behoorlijk duur. Qua kwaliteit weet je dan wel weer dat je goed zit bij dit soort merken.

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik weet het nog niet of JXD slechter is... ben weer even wezen kijken en men zegt dat www.fok.nl een review gaat plaatsen... staat in zijn of hun blog sectie... laat ik dit eerst een afwachten..

Ben wel benieuwd, ben even verder gaan googlen en...

www.jxd.cc en http://www.jx-digital.com

zijn ook de sites waar eea dus vandaan cq gemaakt wordt is dus China (wat komt er niet uit China) komt, het zou zomaar een nieuwe grote speler op MP4 markt kunnen worden?

Ik heb eens een Ibead gekocht... jaren geleden ook nog onbekend..

Romax

Verwijderd

Topicstarter
overigens www.jxd.nl is ook als geclaimd door deze toko... wordt door gelinkt naar www.rhisc.nl
doen ze niet zomaar lijkt mij, toch?

Slim

Vlgns mij zit hier meer achter dan wij denken.... En eea is echt CE en FCC gecertificeerd af en toe kijk ik ook wel eens op Ebay... maar daar zie je allemaal, ik zou maar zeggen neppers ;-)

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 00:52:
Hi,

Ik weet het nog niet of JXD slechter is... ben weer even wezen kijken en men zegt dat www.fok.nl een review gaat plaatsen... staat in zijn of hun blog sectie... laat ik dit eerst een afwachten..

Ben wel benieuwd, ben even verder gaan googlen en...

www.jxd.cc en http://www.jx-digital.com

zijn ook de sites waar eea dus vandaan cq gemaakt wordt is dus China (wat komt er niet uit China) komt, het zou zomaar een nieuwe grote speler op MP4 markt kunnen worden?

Ik heb eens een Ibead gekocht... jaren geleden ook nog onbekend..

Romax
Ik denk niet dat dit een groot merk gaat worden. Er zijn meer merken die dit soort pogingen ondernemen, maar om er door te breken moet je meer in huis hebben. De gemiddelde consument koopt zon ding niet, die wil een flashy speler die het liefst niet te duur is. Veel functies maakt meestal niet uit, ze kijken vooral naar het uiterlijk. iPod is een mooi voorbeeld imho Ook marketing helpt natuurlijk.

Zij hebben als merk te weinig te bieden voor de gemiddelde consument.

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 12-01-2006 00:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik hou wel van hebben dingetjes en ik zoek al heel lang een HDD speler met intelligentie, wellicht hoort deze post niet hier....
maar ik vraag het toch ;-)

Hi all,

Ik kwam via internet NED op een Mvix HDD Multimedia Player uit.

Portable 3`5`` Mivx Multimedia Speler MV-5000U MP4, FM optie
Unicorn MviX MV5000U hard drive multimedia player for photo, music, data, FM transmitter and video

Hier zit een FM transmitter lees zender vlgns deze leverancier in? Mag dit zomaar in Nederland verkocht worden?

Ik mag wellicht geen internet link verwijzing plaatsen, zal denk ik als reclame worden aangemerkt.

Romax

Vlgns mij mag ik wel een link plaatsen. Maakt eea wat makkelijker qua zoeken

http://www.rhisc.nl/shop/N_art_6839.html

Romax

Ik ben weer even wezen kijken en mijn vraag is hij lijkt beter en zeker goedkoper dan een Freecom apparaat, klopt dit?

Ondersteuning qua firmware lijkt ook oke.... een beetje onbekend merk alleen of vergis ik mij hier in?

Ik zie wel mogelijkheden denk aan DVD, on the go functie ect USB is makkelijk en hij zend dus via een FM freq uit... kan je dus via je tuner het signaal opvangen en lekker hard zetten als je een DVD gaat bekijken, toch?

Ik ben een bijna leek op dit vlak en wellicht kan iemand aangeven of ik er goed aan doe om deze te kopen?

Romax

• RoD
  • Niet online

RoD

Euh, heb je het nu ineens over een totaal andere speler? :?

Edit: Mjah, leuke specs wederom, maar je kunt hier ook niks zeggen over de kwaliteit. Ook kan het met zon onbekend merk lastig worden met de garantie. Waarschijnlijk moet je dat ding ergens importeren oid. Je zult em in ieder geval niet bij de elektronicaboer om de hoek vinden. En dan maar hopen dat hun service ergens op lijkt.

[ Voor 74% gewijzigd door RoD op 12-01-2006 01:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ipod vs JXD gaat het dan om prijs of om mogelijkheden...
ik vind die 2.5" TFT wel erg groot vwbt prijs kwaliteit verhouding... en je kan zelf SD kaarten aanschaffen die worden ook steeds goedkoper..
Ik zie zelfs een JXD660 is nog goedkoper en je kan zelfs een extra jaar garantie afsluiten!

En qua JXD modellen ik tel er ongeveer 10? Als ik zijn of haar webshop en weblog coming modellen meereken...

Spannend... ik durf de gok wel aan om een JXD'tje aanteschaffen... gastenboek is lovend en ik zie zelfs een keurmerk.

Dan hebben we toch alle ingredienten als klant?

Romax

Verwijderd

Topicstarter
1 jaar denk ik qua garantie... hoe men dat regeld zal wel zwappen zijn. Doet iedereen natuurlijk of via distri of met het Verre Oosten?

Ja deze site viel me op qua nieuwe verfrissende zaken... Wellicht hebben ze goede ideeen?

Maar mag je zomaar een FM ding verkopen?

Romax

PS wordt je al moe van mij ;-)

Verwijderd

Topicstarter
Importeren Nee ze hebben ze hier in NED al op voorraad... dus online om de hoek!
Even met paypal betalen en klaar hahahah

Ik heb even winkel stiekem een mandje gemaakt om tezien hoe eea werkt... ziet er goed uit..

Viel mij op dat ik niet eerst een account hoefde aantemaken...relaxed!!

Zelfs nette leveringsvoorwaarden... wellicht veel tekst, maar het ziet er verzorgd uit

R.

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 01:05:
Ipod vs JXD gaat het dan om prijs of om mogelijkheden...
ik vind die 2.5" TFT wel erg groot vwbt prijs kwaliteit verhouding... en je kan zelf SD kaarten aanschaffen die worden ook steeds goedkoper..
Ik zie zelfs een JXD660 is nog goedkoper en je kan zelfs een extra jaar garantie afsluiten!

En qua JXD modellen ik tel er ongeveer 10? Als ik zijn of haar webshop en weblog coming modellen meereken...

Spannend... ik durf de gok wel aan om een JXD'tje aanteschaffen... gastenboek is lovend en ik zie zelfs een keurmerk.

Dan hebben we toch alle ingredienten als klant?

Romax
Voor jou persoonlijk wel ja. Als je het wil, dan hou ik je niet tegen. Ik heb geprobeert te vertellen wat de nadelen kunnen zijn. Als jij de gok wil nemen, prima! :) Koop het ding en vertel ons wat je er van vind.
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 01:07:
1 jaar denk ik qua garantie... hoe men dat regeld zal wel zwappen zijn. Doet iedereen natuurlijk of via distri of met het Verre Oosten?

Ja deze site viel me op qua nieuwe verfrissende zaken... Wellicht hebben ze goede ideeen?

Maar mag je zomaar een FM ding verkopen?

Romax

PS wordt je al moe van mij ;-)
Wat versta jij onder een "FM ding"? Een FM radio mag gewoon hoor.

offtopic:
Overigens, zou je de editknop kunnen gebruiken? We zitten nu al met zn 2'en op zon 15 posts :P

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 21:17
Romax: Ik kan je inhoudelijk weinig vertellen, maar toch een paar dingen over je gedrag hier.

Het is duidelijk dat je net bent geregged, dus wees welkom :).

Maar bij je registratie heb je ook een Policy gekregen. Daarin staat onder andere hoe we ons hier gedragen. Dat houdt onder andere in dat je _niet_ onder elke post hoeft te groeten (liefst niet) en dat je je vorige post edit ipv een nieuwe plaatst als er nog niemand onder heeft gepost.

Verder succes met je zoektocht naar een baanbrekende muziekspeler ;)

Verwijderd

Topicstarter
allright, thnx.

Ben een new bijtje

Een FM transmitter is een in mijn optiek een Radio zender.. deze zend dus uit.
Als ik het goed begrijp (cmiaw) zend hij via een zender het geluid uit wat hij speelt.
Dus een je speelt een DVD video_ts .vob ect folder rechtsreeks af op je TV en je kan via je Home E Setje afstemmen op een FM zender iets van 88.2 en dan heb je ook meteen surround geluid. Leuk lcd displaytje erbij met alle kabels ect...

Voor weinig ;-) of valt dat wel mee?

ik ga nu naar mijn mandje.. ik kijk morgen weer wat de reacties zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 01:23 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Een FM transmitter dus. Dat is illegaal in Nederland. Maar ach... ik zou het er niet om laten ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hi,
Meteen maar naar www.rhisc.nl gesurft, via webshop , heb contact gehad met de heer Ronald Hameetman...

Aardige jonge man, veel kennis van zaken, maar vooral no nonses en zoals ik het heb ervaren relaxed en oprecht. Iedergeval geen gladde verkoper (zoals je vaak op Marktplaats of eBay tegen komt)

Ik ben erg gecharmeerd van de JXD660, en zal deze een dezer dagen zelf kopen (online) en ik zal proberen een review te schrijven. Ik ben niet zo goed in het reviewen van artikelen. Maar ik heb ook andere bezigheden....

Maar wellicht leuker, Ronald, bood EXTRA aan een JXD speler naar keuze JXD690, JXD681, JXD900 als Demo gratis uit te leveren, met als enige doelstelling dat deze onfafhankelijk review word geplaatst binnen dit forum en die gene moet ook aankunnen tonen dat deze meerdere "volledige" recensies kan verzorgen...

Wie o wie voelt zich geroepen >>je mag hem mailen naar ronald@rhisc.nl

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
In al je posts kom je terug bij het zelfde bedrijf en doe je niet veel meer dan een apparaat aanprijzen. Het begint dus spam te worden. Dat mag niet op GoT.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.