Ik heb een AMD K6-III 450@500Mhz | 64mb ram | Asus P5A-B mobo | Daimond Speedstar A90 (savage4pro chipset) 16mb 110/125 @ 143/155 | 27gig HD 7200rpm | en een sony 17"monitor......
Ik heb net een clean instal gedaan... en de ouwe HD vervangen door een andere (bovenstaande).. als ik nu Unreal draai is het dus echt niet vooruit te branden average 27FPS... das dus zwaar klote.. en ik d8 dus dat die pc Unreal met gemak zou kunnen draaien... eerst (half jaartje geleden) had ik namelijk nog geen problemen met Unreal........
Maart het gekke is dus dat Half-Life gewoon perfect loopt....
En verder loopt zowat elk D3D spel vast... ik heb al de nieuwste drivers/bios geinstalleerd en aan het overclocken van de K6-III en de VideoPlank ligt het ook niet, want voor het overclocken had ik het ook al...
Is er iemand die mij hierbij kan helpen???
Ik heb net een clean instal gedaan... en de ouwe HD vervangen door een andere (bovenstaande).. als ik nu Unreal draai is het dus echt niet vooruit te branden average 27FPS... das dus zwaar klote.. en ik d8 dus dat die pc Unreal met gemak zou kunnen draaien... eerst (half jaartje geleden) had ik namelijk nog geen problemen met Unreal........
Maart het gekke is dus dat Half-Life gewoon perfect loopt....
En verder loopt zowat elk D3D spel vast... ik heb al de nieuwste drivers/bios geinstalleerd en aan het overclocken van de K6-III en de VideoPlank ligt het ook niet, want voor het overclocken had ik het ook al...
Is er iemand die mij hierbij kan helpen???
edit:
Ohja, de nieuwste Patch van unreal heb ik ook al (2.26) en ik draai DirectX7
Ohja, de nieuwste Patch van unreal heb ik ook al (2.26) en ik draai DirectX7