Toon posts:

Storing op tv-out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds enige tijd last van een soort van storing op mijn tv bij het bekijken van beeld dat vanaf mijn computer op mijn tv wordt weergegeven. Bij de storing bewegen er lijnen diagonaal over het scherm.
Het probleem ligt echter niet bij mijn tv omdat ik al 3 tvs geprobeerd heb.

De tv is aangesloten met een s-video kabel.
Videokaart: Geforce 4 mx-440 se

In eerste instantie dacht ik dat het mijn subwoofer was die erg dicht bij mijn tv STOND.
Deze heb ik dus verplaatst en dit heeft verder niets geholpen.
ik heb de nieuwste drivers op mijn computer staan.
Om s-video aan te sluiten op mijn tv maak ik gebruik van een scart blok met daarop een s-video input.

Als iemand ideeen heeft van wat het kan zijn en hoe ik het kan verhelpen hoor ik het graag.
Alvast bedankt.

Verwijderd

zit de kabel er wel goed in?... kan zulke problemen veroorzaken, maar kan gewoon ook aan de videokaart liggen

Verwijderd

Ik heb dit zelfde probleem, en ik heb een Geforce 2 Mx/MX400 videokaart.

Is de TV-out van de geforce 2 hetzelfde als die van de geforce 4, zo ja dan zal het daar wel aan liggen want ik heb dit probleem ook.

PS: ik heb niet de nieuwste drivers, want als ik die gebruik dan zijn sommige gedeelten van 3d-spellen weg...

Verwijderd

Topicstarter
Mja ik zat ook al te denken dat het de videokaart is. Denk dat ik maar een nieuwe ga kopen, ga over een maandje ook TFT aanschaffen denk ik.
Dus moet dvi hebben enzo.

bedankt :)

Verwijderd

Ligt je kabel niet langs een zwaar belaste 230V kabel?
Ik had dit probleem ook maar opgelost door de kabels anders te rangeren.
Hoe lang is je SVHS kabeltje?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn svhs kabel is 10 meter lang. en ik denk dat je wel een gelijk zou kunnen hebben.
Hij loopt langs mijn stekkerblok van mijn speakers/computer .
Zou dit het echt kunnen zijn?

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dat kan zeker ja. Rol em eens helemaal uit en gooi em desnoods even door je kamer heen en dan weet je het. Proberen kan geen kwaad hoor ;)

Verwijderd

Topicstarter
mjah maar weetje wat het probleem is.
ik heb er niet altijd last van, daarom is het zo irritant. er valt niet veel te testen.
Pagina: 1