.mod to .mp3 converter

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-02 22:35
Ik weet even niet zeker of dit misschien in Software Algemeen moet, maar het kan gelukkig altijd nog verplaatst worden :)

Ik heb dus ergens op zolder nog een zootje mod files gevonden. Nou wil ik die graag omzetten naar mp3. Nu ben ik net begonnen om met google allerlij conversion tools te zoeken. Ik heb er een paar uitgeprobeerd, en vervolgens ben ik een uur bezig geweest om spyware van m'n computer te krijgen. Daar heb ik geen zin in, dus probeer ik het nu op deze manier :)

Iemand dus een goed programma om mod om te zetten naar mp3?

Of van mod naar wav naar mp3, maakt niet uit, als het maar werkt.

Hallo met Tim

• GreyGhost
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 23:57

GreyGhost

Het is een spook

Op de winamp website zijn wel mod input plugins te vinden voor winamp, als die je dan combineert met de "disk writer" output plugin zou er in ieder geval wav van moeten kunnen maken.

[ Voor 18% gewijzigd door GreyGhost op 11-01-2006 23:39 ]

For I am grey, between the darkness and the light

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-02 16:36
GreyGhost schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 23:38:
Op de winamp website zijn wel mod input plugins te vinden voor winamp, als die je dan combineert met de "disk writer" output plugin zou er in ieder geval wav van moeten kunnen maken.
Dat hoeft niet eens, winamp heeft standaard al support voor dat soort files. :) En een mp3 ervan maken gaat idd heel gemakkelijk via de disk writer plug-in! :)

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-02 13:39
kijk eens naar DBpoweramp, dat was altijd een gratis programma. en tot nu toe nog niets gevonden wat tie niet kan omzetten.

• Pkunk
Billie schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 23:56:
Dat hoeft niet eens, winamp heeft standaard al support voor dat soort files. :) En een mp3 ervan maken gaat idd heel gemakkelijk via de disk writer plug-in! :)
Ok ik heb nu die disk writer in winamp geprobeerd, en daarmee kan ik wel mod naar wav zetten. Alleen ik krijg het niet zover dat het een mp3 word. Moet het daarmee wel kunnen dan?

Hallo met Tim

• Kuhlie
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Daar heb je Lame oid voor.

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Dan maak je van die wav toch zelf een mp3, kleine moeite :)
Of heb je enorm veel van die Mod files?

• Pkunk
Ja ik heb er nogal wat ja. Ik kan idd van die wav wel een mp3 maken, maar als ik dat ook weer met een ander programma moet gaan doen word het allemaal zo omslachtig

//edit: Lame doet het precies zoals ik het wil hebben. tnx allemaal :)

[ Voor 21% gewijzigd door Pkunk op 12-01-2006 00:38 ]

Hallo met Tim

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-02 16:19
Volgens mij is GX::Transcoder een goed programma ervoor. Kijk ook op: http://www.germanixsoft.de/

Succes
Pagina: 1