Toon posts:

Connection time-outs online gamen met tweakdsl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb nu bijna een jaar tweakdsl, van newsgroups downen allemaal te gek! Internetten als een speer!
Alleen met het online gamen ben ik erg ontevreden... :(

Maakt niet uit welke game, BF2, racegames, whatever, ik heb regelmatig connection time-outs.
Volgens de helpdesk van Tweakdsl ligt dit aan BBned...

In antwoord op mijn vraag waar het door kwam, kreeg ik onderstaand antwoord:
"Dit is helaas een bekend probleem in router systemen van BBned.
Ze werken aan een patch die al getest word in hun laboraturium.
We weten geen release date, dat is wel jammer."

Zijn er meer mensen met deze problemen? Plzs let me know, ik heb al van alles geprobeerd, maar niets helpt!
- re-install windows
- nieuwe netwerk kaart
- netwerk kaart van auto sense naar 10Mbit half

Gamen online is op deze manier hopeloos! Me rankings gaan naar de maan, en heb mega veel lag...

Plzs help! Sla nu steeds bijna me KB aan gort door dit geklooi... |:( |:(

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:58

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Ik zou eens dmv Ethereal kijken wat er allemaal gebeurt met je connectie. Misschien loopt er wel iets ontzettend te klieren. Of je stelt de instellingen van je games gewoon te hoog in, waardoor je PC het niet fatsoenlijk aan kan.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:49
Ten eerste is er een topic van TweakDSL waarin je dit probleem ook in kon posten.
Ten tweede heb/had ik tijdens 't gamen last van spikes, dit bleek gedeeltelijk aan een ams-ix router/machine te liggen, die is een aantal dagen geleden onderhouden, en ik weet niet hoe 't nu is (nog niet getest), maar lagspikes zou nu veel minder moeten zijn..

http://specs.tweak.to/5253

Verwijderd

Topicstarter
Dimmu schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 10:49:
Ten eerste is er een topic van TweakDSL waarin je dit probleem ook in kon posten.
Ten tweede heb/had ik tijdens 't gamen last van spikes, dit bleek gedeeltelijk aan een ams-ix router/machine te liggen, die is een aantal dagen geleden onderhouden, en ik weet niet hoe 't nu is (nog niet getest), maar lagspikes zou nu veel minder moeten zijn..
Kon geen ander deel van forum vinden om dit topic te posten, vandaar hier, heb je een link? Dan kan ik het evt laten verplaatsen door een modje.

Verder heb ik alleen maar gedonder met me verbinding bij Tweakkdsl gehad, gehele uitval van de connectie, enorme harde piep zodra ik de telefoon oppak of bel (jup VoIP)... Het enige dat aldoor goed heeft gewerkt zijn de newsgroups, maar daar kun je niet op gamen... ;)
Het zijn geen lag-spikes die ik heb, het zijn echte connection time-outs, game slaat terug naar main screen... en ik kan opnieuw inloggen.

Verder draait er geen gekkigheid bij mij wat de problemen kan veroorzaken (adware en shit), heb nml een nieuwe install gedaan, juist hierom... en als sysadmin zit ik er bovenop wat betreft updates en verwijderen van onnodige bagger om me systeem lekker te laten lopen.

Ben inmiddels zo ver om wederom over te stappen naar een andere provider, chello heeft nog minder problemen... en als ik zou willen switchen naar Tiscali als carrier, moet ik eerst me contract uitzitten... en het per brief aanvragen... 8)7