laatst zette ik mijn pc aan (zoals altijd)
ik schrok me kapot.. een vonk in me behuizing
nou ben ik erachter gekomen dat het me voeding was (acryan power2 450watt)
ik heb nu me oude voeding erin zitten, als ik nu games ga spelen zoals battlefield2 en call of duty of Serieus sam2 dan reboot me pc na een paar min.
... ik heb nog meer kuren , zoals spontaan een blauw scherm krijgen (ook zonder een game te spelen) en de pc reageert vervolgens nergens meer op
me videokaart (x800xl) piept nu in een keer als ik ga gamen sinds de kortsluiting.... weet iemand mischien wat er kapot zou kunnen zijn aan mijn pc.. of wat de onstabiliteit veroorzaakt? morgen ga ik xp opnieuw instaleren mischien dat dat helpt.. maar volgens mij is het wel een hardware probleem.
alvast bedankt..
greetzz m-tyn
ik schrok me kapot.. een vonk in me behuizing
nou ben ik erachter gekomen dat het me voeding was (acryan power2 450watt)
ik heb nu me oude voeding erin zitten, als ik nu games ga spelen zoals battlefield2 en call of duty of Serieus sam2 dan reboot me pc na een paar min.
me videokaart (x800xl) piept nu in een keer als ik ga gamen sinds de kortsluiting.... weet iemand mischien wat er kapot zou kunnen zijn aan mijn pc.. of wat de onstabiliteit veroorzaakt? morgen ga ik xp opnieuw instaleren mischien dat dat helpt.. maar volgens mij is het wel een hardware probleem.
alvast bedankt..
greetzz m-tyn