Ik speel nu al geruime tijd Counter-Strike en ik probeer eigenlijk al lange tijd ingame een stabiele 100 fps te krijgen maar dat schijnt me nooit te lukken ik heb nu 2 maanden ongeveer deze pc en hier lukt het ook al niet. Ik heb al diverse keren andere drivers gedownload maar dat wilt ook niet baten mijn fps springt nu vaak op en neer of blijft some bij de 60 hangen.
Dit zijn me specs :
Processor : Intel Pentium 4 3 Ghz
Moederbord : AOpen AX4SPE-UN
Geheugen : Kingston Hyper X 512 MB PC4300 (gekregen vandaar dat ik het gebruik)
Video Kaart : NVIDIA GeForce FX5900XT
Harddisk : Western Digital 80 Gb
Monitor : Acer 17 inch TFT 12ms
Ik heb al aan meerdere mensen gevragen of het schadelijk is of de prestaties beinvloed het geheugen maar keer op keer zeggen de mensen dat het geen kwaad kan. Maar is dat werkelijk wel zo heeft dat misschien de invloed op fps ? Intern geheugen ?
Zo ja zou iemand me dan kunnen zeggen wat extreem goed geheugen is voor een AX4SPE-UN moederbord en natuurlijk om te gamen ?
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
Bvd
Dit zijn me specs :
Processor : Intel Pentium 4 3 Ghz
Moederbord : AOpen AX4SPE-UN
Geheugen : Kingston Hyper X 512 MB PC4300 (gekregen vandaar dat ik het gebruik)
Video Kaart : NVIDIA GeForce FX5900XT
Harddisk : Western Digital 80 Gb
Monitor : Acer 17 inch TFT 12ms
Ik heb al aan meerdere mensen gevragen of het schadelijk is of de prestaties beinvloed het geheugen maar keer op keer zeggen de mensen dat het geen kwaad kan. Maar is dat werkelijk wel zo heeft dat misschien de invloed op fps ? Intern geheugen ?
Zo ja zou iemand me dan kunnen zeggen wat extreem goed geheugen is voor een AX4SPE-UN moederbord en natuurlijk om te gamen ?
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
Bvd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 21:27 ]