beste heren ik ben ontiegelijk gefrustreerd en weet ff niet meer hoe ik het op moet lossen
de situatie ik heb 8.1 onboard met vier analoog uitgangen en vier speakers
en heb daar een mooie klasse a versterker bij staan
aangezien ik geen surround kan draaien heb ik twee speakers voorzien van een eigen
kleine versterker van 7 watt rms, een bouw kitje van velleman om te testen
dit ding heeft een ingangs gevoeligheid van 40 mv of 150 kilo ohm
als ik de versterkte speakers aansluit op mijn rear out krijg ik een brom nogal hard zegmaar
en klinkt als 50 hz verzwakken met een potmeter 47k helpt niet dan word de brom harder
stop ik hem echter in mijn front out krijg ik geen brom en draait hij perfect maar dan staan
mijn mooiste speakers op rear over me versterker heen en dat is niet de bedoeling plus het feit
dat ik hem bijna volledig open moet draaien om er een beetje geluid uit te krijgen
hoe ga ik dit in godsnaam oplossen
de situatie ik heb 8.1 onboard met vier analoog uitgangen en vier speakers
en heb daar een mooie klasse a versterker bij staan
aangezien ik geen surround kan draaien heb ik twee speakers voorzien van een eigen
kleine versterker van 7 watt rms, een bouw kitje van velleman om te testen
dit ding heeft een ingangs gevoeligheid van 40 mv of 150 kilo ohm
als ik de versterkte speakers aansluit op mijn rear out krijg ik een brom nogal hard zegmaar
en klinkt als 50 hz verzwakken met een potmeter 47k helpt niet dan word de brom harder
stop ik hem echter in mijn front out krijg ik geen brom en draait hij perfect maar dan staan
mijn mooiste speakers op rear over me versterker heen en dat is niet de bedoeling plus het feit
dat ik hem bijna volledig open moet draaien om er een beetje geluid uit te krijgen
hoe ga ik dit in godsnaam oplossen