Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[virus?] installatie en andere toepassingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen,

Ik heb mijn Norton Internet Security gedeinstalleerd omdat ik de Antivirus niet aan de praat kreeg(rest wel) werd en wou hem opnieuw installeren (herstellen lukte niet) MAar installeer ik hem opnieuw lukt dat, en dan pc rebooten ,maar dan moet ik op 'Volgende' drukken. Die knop doet het dus niet.

Deinstalleren dan maar en de Norton Antivirus van mijn vader proberen te installeren op mijn pc. De Volgende-knop doet het toen ook niet.

Ik probeerde hetzelde met en trialversie (2006,mocht hij dus gewoon 2005 weigeren te installeren) van Symantec's site. Same problem. :|

Dan ga ik dus de kantvan MCafee. Zelfde probleem! Alleen dan in het begin van de installatie geen een knop of plaatje te herkennen.

Dan maar een onlinevirusscan zou je zeggen,maar die werken gewoon niet op de een of andere manier bij mij :/

Nog meer problemen>Windows Update site kan ik niet bereiken > blanco pagina
> internet(ja hoor: LiveboX) doet het soms instabiel.

Met dit prob zit ik al een week,kom je net van je vakantie :X krijg je dit,
alsof er iemandaan mijn computer heeft gezeten 8)7

Hoe kan ik dit probleem verhelpen?
Ik heb geen HD case om 'even' mijn HD aan te sluiten op mijn vaders laptop(ja laptop, dus intern installeren lukt niet)

Heeft dit waarschijnlijk te maken met het WMF lek?

Alvast bedankt :)

PS: Er zitten geen Spyware, adware en andere zooi (wel hoogstwaarschinlijk een virus, worm,trojan)

EDIT : AVG doet het wel :|

PAnda, Symantec, McAfee, Trend Micro etc. (veel geprobeerd ) Deden het NIET.

Momenteel aan het scannen en nu al 7 9 geinfecteerde objecten( java/ByteVerify en java/Openstream)nooit van gehoord, vandaar die knoppen disabled? |:(

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 21:39 . Reden: typo ]

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-11 13:44
Misschien dat je HIER meer informatie kunt vinden over: java/ByteVerify en java/Openstream

Verwijderd

Topicstarter
Avg delete hem niet, maar via de Java kon ik hem verwijderen. Dat dacht ik, maar hij bleef en bleef. Ik heb alle documenten gebackupt en gewoon windows gereinstalled (maakt niet uit, wou toch al een keer doen)
Hij loopt nu wel lekker :9