Toon posts:

3D Mark 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een beetje gezocht op google en op GOT maar ik kon niet echt een antwoord op mijn probleem vinden. Als ik 3Dmark 2003 gedraaid heb en ik wil mijn results online browsen dan lukt dat niet. Ik krijg een error die ik op dit moment effe niet meer uit m'n hoofd weet, permission failed volgens mij. Ik kan me gewoon inloggen op futuremark. Ik heb dus op futuremark.com iets in de help gelezen en daar stond dat de systeeminformatie compleet moest zijn, dus nu zie ik als ik 3Dmark2003 start <cpu unknown> nu krijg ik zelfs ineens van het een op het ander **System info error system error* 8)7 het opnieuw installeren van 3Dmark / Directx / Drivers videokaart heeft tot nu toe niks uitgemaakt ik heb natuurlijk wel verschillende Drivers gebruikt.

Specs;

Asus a7n8x-e deluxe
Amd Athlon XP 2600+ 512Kb L2 1,92 Ghz @ 2070 Mhz
512Mb x2 Twinmos DDR400 Dual Channel
Asus Geforce 6600GT 500/900 @ 500/1150
80Gb Maxtor x2 in Raid-0

Wat ik me dus afvraag is hoezo mijn CPU <Unknown> is het lijkt me niet dat hij daar te oud voor is?
Waarom kan ik mijn results niet online comparen etc.
Waarom krijg ik nu ineens System info error :|

Ik heb trouwens een score van 78** ik weet niet of dat normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:09
Hm... de 2600+ series zijn al snel uit de winkel gehaald, omdat ze extreem ver over geclocked konden worden. Echter dit zal niet het probleem mogen zijn. Als je everest home installeerd, wat zegt die?? Herkent die je CPU wel??

Everest home is trouwens niet meer freeware. Op sommige site's kan je hem maybe nog tegen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Speedswitch schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:57:
Hm... de 2600+ series zijn al snel uit de winkel gehaald, omdat ze extreem ver over geclocked konden worden. Echter dit zal niet het probleem mogen zijn. Als je everest home installeerd, wat zegt die?? Herkent die je CPU wel??

Everest home is trouwens niet meer freeware. Op sommige site's kan je hem maybe nog tegen komen.
Die herkent mijn CPU wel gewoon. 3D Mark 2005 doet het ook gewoon en ik kan ook online mijn results browsen/comparen etc. Ik heb mijn processor en videokaart ook weer op stock geclockt maar dat heeft geen nut. Als er nou eens een keer een fatsoenlijke foutmelding komt.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word ie niet als unknown herkend omdat hij is oc'ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mijn 2600+XPM werd ook niet door mijn mobo herken ( A7n8x) als wat het zou moeten zijn, was het ook "unknown proccesor" Na een ( Hellfire ) biosflash herkende die hem wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Bigbadkip op 14-01-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bigbadkip schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 15:16:
Mijn 2600+XPM werd ook niet door mijn mobo herken ( A7n8x) als wat het zou moeten zijn, was het ook "unknown proccesor" Na een ( Hellfire ) biosflash herkende die hem wel.
Wat is een ( Hellfire ) biosflash precies? Met de uber bios zegt hij precies hetzelfde.

En @ de reactie erboven :*)

Met of zonder overclock hij zegt precies hetzelfde. Hier dacht ik in het begin ook aan en hoopte dat dat niet het geval zou zijn (Heb namelijk 400 CPUmarks in 3dmark meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Je moet probeeren je Bios te updaten met een een nieuwere versie dat werkte bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat je je score niet kan posten komt wsl doordat je een cdkey van internet hebt gebruikt(zijn niet veel andere mogelijkheden). Je kan je score gewoon plaatsen met de demo versie.

En als je in de bios je multiplyer aanpast ziet ie je cpu idd niet als een 2600+. Als je gewoon de fsb verhoogd blijft er 2600+ staan en je clocksnelheid veranderd gewoon mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Idd. SW-probleem dus. Voortaan legale versie (evt demo) gebruiken. Geen hulp op GoT zoeken voor minder legitiem verkregen zaken :z

Daarnaast blijft geneuzel om kunstmatige benchmarks een bezigheid van zeer beperkt praktisch nut...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.