Nieuwe Panasonic VS6 met 2MP camera

Pagina: 1
Acties:

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:50

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Topicstarter
Panasonic VS6 (Visual Slim)

Hij is te koop voor €239,99 (exclusief bij ThePhonehouse), maar ik hoor er niemand over O-)
Het is een clamshell model, welke met een druk op een knop open klapt.

Afbeeldingslocatie: http://www.panasonic.nl/_images_fromlwe/A13362/vs6_b_slant%20kopie.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.thephonehouse.nl/is-bin/intershop.static/WFS/ThePhoneHouse-thephonehouse_nl-Site/ThePhoneHouse-thephonehouse_nl/nl_NL//Large/PANVS6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.panasonic.nl/_images_fromlwe/A13363/vs6small.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.panasonic.nl/_images_fromlwe/A13363/panasonic_vs6.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.panasonic.nl/_images_fromlwe/A12915/vs%203autoopen.jpg
Specificaties volgens de handleiding:
  • GSM 900/1800/1900 (klasse 4/1/1)
  • 96x46x21mm
  • 101 gram (incl. 830mAh Li-ion batterij)
  • 2,0MP cmos camera met macro, multishot (15x), nachtmodus, portrait modus, video (176x144)
  • 32MB geheugen (niet uitbreidbaar)
  • Display: 2,2 inch TFT, 320x240 en 16 miljoen kleuren! (jpeg, camera, video, rest is 65K)
  • Beltonen 40 toons polyfoon (20 stuks), mp3
  • Standby 430u, beltijd 420 min
  • Chat functie, Java, MMS (2MB opslag), sms (500), groeps sms en T9 invoer
  • Bluetooth 1.2 klasse 2 (object push, headset, handsfree), SIR (slow IR), usb, rs232, gprs
  • SyncML via usb, rs232, IR en bluetooth
  • Wap 2.0 browser
  • 3gp(MP4) speler (video)
  • SVG bewegende wallpapers
  • Meerkleurige LED ter indicatie van gebeurtenissen (rood, geel, groen en blauw)
Ontbrekende items zijn o.a.EMS, email, een webbrowser en instant messaging.
De lens is onbeschermd en je kan een gesprek niet beantwoorden zonder het toestel te openen, tenzij je een (BT of bedrade) headset gebruikt.
Accessoires krijg je er niet bij, dus alleen de foon, batterij, oplader en een Engelse handleiding.
Thephonehouse vermeldt ten onrechte dat er verwisselbare covers zijn (iig niet volgens dit review).
Bij Newmobile.nl staat een uitgebreid review van de VS6 ;)

Losse accessoires:

Personal Handsfree (Mono) (EB-EMX800)

Personal Handsfree (Stereo) (EB-EM001)

Autolader (EB-CD001)

Car Holder (EB-KA001)

USB-kabel (EB-US003)

Splitterkabel (EB-CBX800)
Deze kabel splitst de verbinding naar een USB-kabel, Personal Handsfree en wisselstroomadapter zodat u data kunt overbrengen OF handsfree kunt bellen tijdens het opladen.

Bluetooth® headset (EB-BHX70)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met radiatoren

Verwijderd

Insider

met Xbox
- Halo 2
- Fable
- Forza Motorsport

Gratis bij een:

Kpn hi €25 2yr
Vodafone €22,50 2yr

of Navigatie Navman ICN 320
Kpn hi €25 2yr
Inclusief inruil
( Oud toestel inruilen, krijg je €25 korting op het abbo!)

of
Playstation Portable

Hi €25 2jaar inclusief inruil, of TMO 400 2jaar

In COMBI met dit toestel!!
De panasonic vs6

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-02 00:42

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Ik wilde een VS7 bestellen via een nederlandse webshop, maar ik werd vandaag gebeld dat ze de telefoon toch niet kunnen importeren :(

Dus die deal met een psp lijkt me wel leuk, is dat ook gewoon bij de Phonehouse ? het staat namelijk nog niet op hun (crappy) site.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Verwijderd

En wie vind hem allemaal lelijk??? Ikke

De specs zijn goed, maar aan het design moet flink worden gesleuteld.

De zullen nooit aan Nokia en Samsung kunnen tippen :) En al helemaal niet als je de verkoopcijfers van Samung en Nokia met die van Panasonic vergelijkt.

Want zeg nou eerlijk: Wie wil er nou een lelijke telefoon?

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Topicstarter
Ach, hij is een beetje 'eenvoudig' vormgegeven, als je echt lelijke toestellen zoekt, dan moet je bij Nokia zijn :X
Het is wel jammer dat je werkelijk alles los erbij moet kopen, maar toch, het grote scherm en de redelijk compacte vormgeving vind ik zo gek nog niet.
Ik denk dat deze vorm van marketing de VS6 geen goed doet en wat dat betreft neemt Thephonehouse een aardig risico :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met radiatoren

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-02 18:14

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:57:
En wie vind hem allemaal lelijk??? Ikke

De specs zijn goed, maar aan het design moet flink worden gesleuteld.

De zullen nooit aan Nokia en Samsung kunnen tippen :) En al helemaal niet als je de verkoopcijfers van Samung en Nokia met die van Panasonic vergelijkt.

Want zeg nou eerlijk: Wie wil er nou een lelijke telefoon?
Nee, ik niet. Daarom koop ik ook geen Nokia of Samsung

Motto: Smaken verschillen gelukkig

Laat ik nou grote verwachtingen hebben van Panasonic >:) Die gaan het wel goed doen in de toekomst. Ze hebben namelijk genoeg ervaring met allerlei andere dingen wat nu allemaal gecombineerd gaat worden met telefoon van tegenwoordig...

Als ik ooit een telefoon van een ander merk ga kopen, dan gaat dat zeker een panasonic worden

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

@Ginz

Ooit krijg ik je nog wel zover een HTC te kopen :p

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Mogelijk.....

Maar voorlopig is het nog SE voor mij. En misschien een Panasonic, als er een aan mijn wensen voldoet. De HTC's zijn zeker onwijs mooi en vol met specs, maar niet echt mijn smaak. :P

Dit vind ik een zeer mooi toestel.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/exhibition/image/2005/cannes2005/panasonic/sa7-1.jpg

Als zo'n toestel nou eens SD kaartjes zou accepteren en bluetooth 2.0 ondersteunen, dan weet ik welk toestel ik koop. (alleen de binnenkant is een beetje saai).

[ Voor 44% gewijzigd door Ginz op 12-01-2006 21:37 ]

-

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Doe mij maar de X800 :9

[ Voor 11% gewijzigd door Eggy op 12-01-2006 22:06 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Met dat oude Symbian Serie 60 besturingssysteem waarin het lijkt alsof je terug beland ben in Win 95?

-

• Deacon

Deacon

Ginz schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 21:23:
Dit vind ik een zeer mooi toestel.
Ik hoop dat er van deze een gsm variant komt:

Afbeeldingslocatie: http://img372.imageshack.us/img372/1307/afbeelding13mp.png

miniSD slot, A2DP en standbye time waar je u tegen zegt

Maar heeft iemand hier de vs6 eigenlijk ?

[ Voor 6% gewijzigd door Deacon op 13-01-2006 16:01 ]

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Deacon schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:01:
[...]

Ik hoop dat er van deze een gsm variant komt:

[afbeelding]

miniSD slot, A2DP en standbye time waar je u tegen zegt
Op het plaatjes staat Bluetooth versie 1.2.

Hoop dat er in de Europese versie ( SA9 ? ) wel BT 2.0 zit.

-

• Deacon

Deacon

Ginz schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:14:
Op het plaatjes staat Bluetooth versie 1.2.
Dat maakt voor a2dp toch niks uit.
Het staat ook op de site en in de reclames dus ik ga ervan uit dat het erop zit.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Deacon schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:29:
[...]

Dat maakt voor a2dp toch niks uit.
Het staat ook op de site en in de reclames dus ik ga ervan uit dat het erop zit.
Klopt, kan ook met 1.2. Maar 2.0 is een stuk sneller, buiten A2DP om dus :P

Welke reclame bedoel je? Japanse TV reclame? Woon je in Japan oid?

[ Voor 9% gewijzigd door Ginz op 13-01-2006 16:34 ]

-

• Deacon

Deacon

Ginz schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:32:
Welke reclame bedoel je? Japanse TV reclame? Woon je in Japan oid?
Nope, ik woon gewoon in NL.
Deze relames bedoel ik, de nadruk ervan ligt op het draadloos verzenden van muziek. Hence de ontvanger om haar nek. moeilijk te zien omdat je naar die grote neus blijft staren

Ik wil nog steeds een panasonic toestel, dus ik denk dat ik mijn neef ga vragen de VS7 mee te nemen uit singapore. De vs6 is ook goed genoeg voor mij, alleen kan ik niet zonder een extern display :(

Verwijderd

Ik vond dit toestel ook zeer interessant; vroeger altijd Panasonics gehad. (GD-90, G-600). Wel een beetje "beperkt" in de specs en accessoires, maarja...mijn grootste probleem is: Alleen Phonehouse?! Dat vind ik wel vreemd. Blijkbaar durven veel winkels het niet aan?

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 12:27:
Ik vond dit toestel ook zeer interessant; vroeger altijd Panasonics gehad. (GD-90, G-600). Wel een beetje "beperkt" in de specs en accessoires, maarja...mijn grootste probleem is: Alleen Phonehouse?! Dat vind ik wel vreemd. Blijkbaar durven veel winkels het niet aan?
Thephonehouse heeft een exclusieve deal met Panasonic voor dit toestel, je wordt verwelkomd door de winkel waar je hem kocht :X
Da's eigenlijk wel een domper, ik weet niet of dit voor langere tijd is, misschien mogen over een half jaar ook anderen het toestel verkopen :/

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:47

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb dit toestelletje sinds halverwege december en ben er best tevreden over. Had hiervoor de Samsung E-700 maar was toch toe aan een nieuw abbo en telefoon. Eerst vond ik 'm wat groot, iets langer en breder dan de E-700 maar nét iets dunner. gewicht is ongeveer gelijk, de VS6 weegt 101 gram.

Itt de E-700 is er geen extern display maar er zit wel een fancy kleurendledje op de voorkant, die de kleuren blauw, groen, roze of geel kan knipperen/oplichten/faden. Dit kan je allemal toewijzen aan gesprek, bericht, dichtklappen etc.

Foto's kan je in verschillende groottes instellen, tot max 1600x1200
Filmpjes zijn helaas op 1 reso.

Op de E-700 had je een speciaal onderhoudsmenu waar je in kon komen, heb ik hier nog niet gevonden. Er is ook weinig info over te vinden, behalve dat wat ik al weet.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Deacon

Deacon

Troonstaal, heb je al gebruikt gemaakt van de BT functies ?
Ik zou graag willen weten of het verzenden van foto's en ringtones een beetje makkelijk gaat ?

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb wel eens met een P900i gespeeld. Mooi toestel en populair omdat je hem helemaal naar eigen wens kon personaliseren. Verder was het ding gewoon huge! Panasonic maakt mooie toestellen en zijn heel erg populair in Japan.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:47

Vrijdag

De Zwarte

Deacon schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:53:
Troonstaal, heb je al gebruikt gemaakt van de BT functies ?
Ik zou graag willen weten of het verzenden van foto's en ringtones een beetje makkelijk gaat ?
Ik heb een paar weken geleden een eenvoudige (trage) BT plug gekocht van sitecom en transfers gaan best snel van foto's en plaatjes. Alleen moest ik eerst de software en daarna pas de dongle aansluiten, daar had ik overheen gelezen en de dongle er meteen ingepropt.

Ringtones heb ik nog niet geupload, moet ik ook nog proberen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

kiddyl schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 17:01:
Ik heb wel eens met een P900i gespeeld. Mooi toestel en populair omdat je hem helemaal naar eigen wens kon personaliseren. Verder was het ding gewoon huge! Panasonic maakt mooie toestellen en zijn heel erg populair in Japan.
Woon jij dan toevallig in Japan oid?

-

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb er een tijdje gezeten en had toen een mobiel van Sony Ericsson op het netwerk van AU. Japan is echt het land van de mobieltjes en andere gadgets. Jammer dat ze niet met simkaarten werken (behalve het gare Vodafone Japan), want anders kon ik hem wellicht meenemen.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Pagina: 1