Toon posts:

[XP] groot bestand opdelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik had een vraag over grote bestanden. Ik kan soms nameljik niet 1 groot bestand in 1x branden op een dvd. Kun je dit bestand verdelen in kleinere bestanden zodat je die wel kan branden.

Verwijderd

Met winrar kan dit zowiezo. (het grote bestand opdelen in kleinere archiefjes.)

Wat wil je precies branden als ik vragen mag?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 20:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wow hoe antwoord jij zo snel, zou het graag willen weten!!

Het gaat om bestanden in iso formaat. Maar hoe kan dit met winrar?

Verwijderd

Dit kan inderdaad met winrar :)

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 22:08

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:33:

Rechtermuis knop op je .iso bestand --> Add to archive --> Split to volumes, bytes :)

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Verwijderd

Topicstarter
cool tnx, ik had het zelf kunne opzoeken maar ja, dat is meer werk dat hier een zin neerzetten ;) ty

Maar hoe antwoord je nou zo snel?

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:36:
cool tnx, ik had het zelf kunne opzoeken maar ja, dat is meer werk dat hier een zin neerzetten ;) ty

:D

• D-Three
  • Laatst online: 18:39
Eh? "Post reply" klikken, antwoord intikken en op "verstuur bericht" klikken? :?

En als je een DVD-writer hebt die dual layer ondersteunt, kan je ook DVD's van 8,5 gb kopen :)

[ Voor 15% gewijzigd door D-Three op 11-01-2006 20:41 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:33:

Met de quick reply :D

Als je winrar opent, je (.iso) bestand selecteert, en toevoegt aan je 'archief', kun je bij het schermpje dat je krijgt instellen dattie het archief moet "splitten" en je kan dan zelf instellen hoe groot je de bestanden per stuk wil hebben (er staan wat standaard grootten tussen als 650 - 700mb, maar je kan het ook naar eigen wens invullen). Zo kun je het bestand branden over meerdere dvd's, heb je het bestand nodig, kopieer je alle delen weer terug naar je hdd en kun je het uitpakken.

:P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 20:40 . Reden: nu was ik niet echt snel ]

Verwijderd

Topicstarter
nu zit ik ff bij split volumes, maar dat zie ik allemaal van die rare dingen staan? wat betekent dat omfg >:)

dingen die er staan: 1.457.664 - 3.5''
98.078 - ZIP - 100
650m - CD-650M
autodetect

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 20:42 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:36:

Dan heb je waarschijnlijk het verkeerde idee van GoT, hier verwachten we namelijk dat je eerst wat eigen inzet doet voor je een topic opent. Waaronder dus zoeken voor je een topic opent. ;)

Hoe dan ook, ISO's zijn meestal iets groter dan een lege DVD. Probeer eens in Nero de image te openen. :)

Signature

• SYQ
  • Niet online

SYQ

ik snap niet dat jullie deze man nog te hulp schieten na z'n tekst dat het tikken van 1 zin op got makkelijker is als zelf zoeken

Verwijderd

Topicstarter
sommige mensen hellpen nou eenmaal graag :)

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 22:08

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

pasta schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:41:
[...]
Hoe dan ook, ISO's zijn meestal iets groter dan een lege DVD. Probeer eens in Nero de image te openen. :)
Niet kleiner dan een lege DVD? :?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

webfreakz.nl schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 22:43:
[...]

Niet kleiner dan een lege DVD? :?
offtopic:
Dat ligt er overigens maar net aan hoe vol de iso is, idd. Een Fedora Core 4 iso bijv. is niet helemaal vol, en vandaar ook kleiner dan een lege DVD (2.5 tov 4.7GB). Een volledige 80 minuten CD als ISO zal ook iets groter zijn dan de opslagcapaciteit van een CD van 80 minuten. ;)

Signature

Pagina: 1