ik heb mijn mooie opstelling ****. Ik heb mijn Dual proc pc ongeveer een dag aan gehad. Ik zat toen een beetje te internetten. Opeens een heel mooi blauw schermpje waar opstond dat er een software conflict was opgetreden. Ik reboot. Op dat moment krijg ik geen beeld. Ik vloeken en dergelijke.
Ik haal mijn kast open en probeer wat uit. Op een begeven moment kom ik erachter dat ik met 1 van mijn processoren wel beeld krijg. Ik starte windows op. Alles ging goed. Ik dacht laat ik eens kijken waar het probleem zit. Ik dacht dat de processor stuk was. Ik stop er een andere processor in ***** weer geen beeld. Ik stop er een derde proc in. Het begon toch wel heel vervelend te worden.
Ik dacht "ah wat the ***, Dan maar met 1 proc" Ik stop dus de proc erin waarmee ik wel beeld krijg. Ik boot windows. Op het moment dat het bewegende schuifje klaar is Piept mijn moederbord en ik kom niet verder. hij is niet blijven hangen want ik kan mijn muis nog bewegen. Als ik met linux boot dan kom ik overal in en start hij fluitend op. Ik wil graag weten wat er aan de hand is en hoe ik dit kan oplossen.
Nu ff de Specs:
Asus P2b-D
2*P3 550Mhz Costa Rica
265 ram in twee modules van 128
Een luxe Ati rage 128 Pro
60 gig schijf met 8 gig voor linux en de rest voor windows.
Ik haal mijn kast open en probeer wat uit. Op een begeven moment kom ik erachter dat ik met 1 van mijn processoren wel beeld krijg. Ik starte windows op. Alles ging goed. Ik dacht laat ik eens kijken waar het probleem zit. Ik dacht dat de processor stuk was. Ik stop er een andere processor in ***** weer geen beeld. Ik stop er een derde proc in. Het begon toch wel heel vervelend te worden.
Ik dacht "ah wat the ***, Dan maar met 1 proc" Ik stop dus de proc erin waarmee ik wel beeld krijg. Ik boot windows. Op het moment dat het bewegende schuifje klaar is Piept mijn moederbord en ik kom niet verder. hij is niet blijven hangen want ik kan mijn muis nog bewegen. Als ik met linux boot dan kom ik overal in en start hij fluitend op. Ik wil graag weten wat er aan de hand is en hoe ik dit kan oplossen.
Nu ff de Specs:
Asus P2b-D
2*P3 550Mhz Costa Rica
265 ram in twee modules van 128
Een luxe Ati rage 128 Pro
60 gig schijf met 8 gig voor linux en de rest voor windows.
[ Voor 4% gewijzigd door Touchdomex op 11-01-2006 20:56 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker