Toon posts:

Online bestanden delen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel aangeeft zoek ik één of andere site waarop ik bestanden kan uploaden en anderen die er weer kunnen afhalen. Hiermee is het dus niet te bedoeling om die p2p te doen maar om de bestanden wel degelijk op één of andere server te zetten. Natuurlijk kan ik zelf naar een eigen site uploaden maar daar ik die (nog) niet heb en evenmin de nodige programma's (coffeecup e.d.), zou dit teveel tijd vergen.
Ik zoek dus (liefst gratis!) een site waar ik m'n bestanden kan plaatsen en andere hier ook aan kunnen. Dit moet niet beveiligd kunnen worden met paswoorden.

Ik weet dat dit misschien voor veel mensen overbodig lijkt en dat een eigen webspace een betere oplossing biedt maar daar heb ik op dit moment niet de tijd voor (examens hmmm :( ) terwijl andere deze bestanden dringend nodig hebben. (En ja, voor mail zijn ze te groot ;) )

NB Het moeten geen ruimstes van gb's zijn, met 20 mb kom ik er wel.

groetjes

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:09

Super_ik

haklust!

gmail?

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-01 15:35
http://yousendit.com is precies wat je zoekt. Deze website bied het versturen van bestanden tot 1 GB groot aan. Het bestand is 7 dagen of 25 downloads lang beschikbaar voor diegene die de downloadlink krijgt, persoonlijk vind ik het ideaal voor zulk soort dingen.

Verwijderd

Topicstarter
Dit is inderdaad wat ik zocht _/-\o_
Ik ben met deze oplossing dan ook zeer blij. (hup, die gaat bij favorieten :*) )

En ook bedankt voor de snelle reactie ...