Toon posts:

Schrik mn raid array

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Hdtach geeft me de volgende resultaten, die eerste valt mee maar kan beter, maar de tweede is echt schokkend! waar kan dit aan liggen? want mn systeem heeft er echt vertragingen van. Toen ik die test deed was hij voornamelijk 10minuten bezig voor die sequential read test, wat houdt die test precies in?

viacontroler:
Afbeeldingslocatie: http://img191.imageshack.us/img191/4212/viahdtach1ee.th.jpg

Promise:
Afbeeldingslocatie: http://img428.imageshack.us/img428/7831/promisehdtach0yl.jpg

Systeem: A8v deluxe , amd64 3000+ 939, 2x512mb corsair xms pc4400PT, 2x120gb viaarray, 2x 250gb promise array.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 23:12 ]

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:34

ThaHandy

Discovery Channel

was je pc ergens anders mee bezig, een programma die de HD "gebruikt" kan dat heel erg beinvloeden

[ Voor 25% gewijzigd door ThaHandy op 11-01-2006 20:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee hij was net klaar met opstarten. En dat is mijn secondaire array, daar staat al mn data op. Mn via array daar staat o.a mn c: partitie op.

• wooley
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-01-2025
als wat voor raid heb je ze ingesteld
allebei als stripe 0
of als iets anders

AMD 3900x@5Ghz intellkiller

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-02 19:56

Shaggy

Misantroop pur sang

Mischien had je het hier kunnen posten.

[rml][ Benchmarks] Post hier je RAID0 scores![/rml]

Daar worden dit soort vragen wel vaker gesteld.

Making an ass of myself since the 70's

Verwijderd

Topicstarter
Tis raid0, staat ook in plaatje als t goed is.

Verwijderd

Topicstarter
Dit is echt niet normaal, kzit nu data over te kopieren met Total CMD naar andere disk. Gebeurt gewoon met snelheden van 300kb/s - 1,2mb/s.
En deze schijven zijn misschien net een halfjaar oud.
Als ik met HD tune een error check doe tot eind, dan steigt de snelheid weer, na minuutje of 2 daalt ie weer naar die ~1mb/s. Wat is er aan de hand denken jullie?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 22:46 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

We kunnen helaas niet uit de topicstart opmaken wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. In de FAQ van dit subforum staan onder Mijn schijfconfiguratie is brak, hoe komt dat? en onder Mijn HDD doet vaag, gaat/is het nu kapot? nochtans veel informatie :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.