[ECS] K7VZA moederbord onvindbaar op ECS website

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06-2025

JvW

On my way home...

Topicstarter
Zojuist krijg ik een PC in mijn handen gedrukt met een losse 80GB HD en het verzoek om hier winXP op te installeren.
Geen probleem, dacht ik. Ware het niet dat de 80GB (Samsung spinpoint) wordt herkend als 32GB nu die als slave naast de oude 8GB HD hangt.

Wellicht kan ik e.e.a. in het bios wel instellen, maar nu staat de HD te formatteren, dus ik had even wat tijd om op zoek te gaan naar documentatie en bios/drivers van dit moederbord.

Er zijn voldoende hits te vinden op K7VZA, zowel hier op GOT als met Google... Echter, wanneer ik op de ECS site ben (www.ecsusa.com of www.ecs.com.tw) dan lijkt dit bord niet meer te bestaan. Ook niet in de archives. Weet iemand of dit bord misschien ooit een andere naam gekregen heeft, of waar ik - zo nodig - een recent bios kan downloaden?

Het betreft een K7VZA rev 3.0
382 MB RAM
Maxtor 8 GB HD
AMD Duron CPU (weet nu even niet welke precies)

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• c00kie
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-05 09:40
kan dit je niet helpen ??

[ Voor 13% gewijzigd door c00kie op 11-01-2006 20:23 . Reden: verkeerde versie... ]

Build a bridge, get over it... Specs : yes !!! website over bouwen & verbouwen

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-05 21:56
De link verwijst naar rev 1.0 van het mobo. Hij geeft aan dat hij een rev. 3.0 heeft.
Ik zal het niet aanraden die bios erop te zetten.
Stuur me anders even een PM o.i.d. Daar ik ook zo'n board heb en een bios file. Er zit een 160 GB HD in, dus grotere HD's worden ondersteund.

Wel raar dat het mobo bij ECS zelf niet te vinden is.

• c00kie
ik had dat ook gezien maar een beetje te laat, als je kijkt naar mijn edit, dan zie je dat die link aangepast is...

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06-2025

JvW

On my way home...

Topicstarter
Ah.. Bedankt vrienden.

Ondertussen doet de 80GB het prima. Gek genoeg doet-ie alleen maar moeilijk als slave achter de originele 8GB.
Toch gek dat ik het moederbord niet kon vinden op de ECS site. Hoe ben jij er gekomen, c00kie?

In elk geval bedankt. Ik heb nu wat ik nodig heb. (inclusief de wetenschap dat ik toch echt beter moet leren zoeken). :-)

@ redhead
Ik kan alles van de site halen, dus bedankt voor je aanbod. Het zal niet nodig zijn.

Wat mij betreft kan er een punt achter dit topic

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• c00kie
ik dacht dat ik in google ingetypt had : K7VZA 3.0, en dan heb je direct bij de eerste hit prijs... :)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

niet gezocht/basic topic -> dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.