[XP] internet explorer lekt geheugen

Pagina: 1
Acties:

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik heb sinds 2 dagen een vreemd probleem (xp staat er 5 dagen op) ik het het eigenlijk nog nooit eerder gezien maar internet explorer lekt oneindig veel geheugen hij gaat gewoon heel mijn schijf vol cachen (18gb) internet explorer gebruikt dus 18gb aan geheugen en hij wilt nog meer. Dit is al als je ook maar 1 venster opent. nou is het vreemde dat als ik via deze computer een link in typ dat het niet gebeurd dan kan ik gewoon internetten. nou heb ik gewoon de standaard controlles gedaan:
spyware check
schijfcontrole
virusscan.

maar dat is allemaal in orde de installatie is tenstlotte ook pas 5 dagen oud.
het gaat hier om windows XP pro SP2

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat bedoel je met 18gb aan geheugen - je bedoelt de temporary internet files ? :)

• Avvd
  • Niet online
hij gaat heel mijn hd vol swappen (omdat mijn 1gb dan gewoon volraakt). gewoon totdat de schijf vol is dus eignelijk wilt die nog verder.

• EricJH
  • Laatst online: 05:40
Kun je je hele TIF eens leeg maken? Kijk of er niet iets over blijft. Op wat voor grootte staat je TIF ingesteld trouwens?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan je anders eens een screenshotje van de plaats waar je deze bevinding doet tonen? Het is mij nog steeds niet duidelijk wat je bedoelt. Verder hebben we je al vaker gewezen op het feit dat we wat meer inzet van jouw kant verwachten hier op GoT :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Avvd
  • Niet online
op het moment gebruik ik ook firefox.
ik zou het proberen verder uit te leggen.
ik start mijn pc gewoon op niets aan de hand.
ik open internet explorer en hij opent de site zeer langzaam.
na even in taakbeheer gekeken te hebben zie ik het geheugen verbruik voor internet explorer al naar de 800mb gaan (voor 1 venster) en dan zit mijn geheugen toch wel voor en begint hij de swap file groter te maken hier gaat hij mee door totdat internet explorer zo'n paar gb aan geheugen verbruikt totdat de hd vol staat.

(screen komt eraan)

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-03 22:54

silverstorm

tearing me apart

Veel gekke dingen met IE gezien, maar 18Gb is veel. Gebeurt het bij bepaalde sites? Of is het random of zelfs altijd. Ik weet dat er ooit probleem is geweest met Java

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

• Avvd
  • Niet online
nou was ik weer doorgegaan totdat ie ophield maar kreeg ik bij 2.11gb een error en bleef het geheugen gebruik constant.

Screen

als ik in de adresbalk bij deze computer of een andere map een site intyp werkt alles gewoon goed.

bij processor gaf hij aan dat internet explorer maar 10 mb verbruikte. maar het is ook ooit geweest dat hij daar ook zoveel aangaf (2.11 gb)

van de 45 processen die er open staan zijn er maar 5 die over de 1 mb verbruiken.

@hierboven: Het is altijd.

[ Voor 32% gewijzigd door Avvd op 12-01-2006 23:35 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kan je eens in de IE tools en addins kijken of er gekke add-in's meedraaien? Scan verder eens je PC voor virussen en spyware, vermoedelijk draait er daar toch echt iets mee hoor :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
En kan je misschien je pagefile op een gefixeerde grootte zetten?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1