Bestellen Apple produkten voor een ander met mijn creditcard

Pagina: 1
Acties:

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:34
Ik wil voor iemand anders een iMac bestellen omdat ik degene ben die een creditcard heeft. Ik neem aan dat ik dan een ander adres kan aangeven bij het afleveradres. Staat de iMac dan wel of niet geregistreerd op mijn naam (moet dus op die ander z'n naam)? Moet ik ook nog een e-mailadres opgeven, zoja, is de Mac dan gelijk gelinkt aan dit emailadres? O ja... en eventuele verzendkosten voor retourzendingen, worden die door Apple betaald, ik lees niks over de verzendkosten in de Verkoopvoorwaarden.

[ Voor 19% gewijzigd door Dancing_Animal op 11-01-2006 19:41 ]

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Naam van besteller, facturatie en afleveradres zijn allemaal gescheiden. Diegene met de bon is de eigenaar; diegene die betaalt slechts... de betaler.

En waarom zou je het retour zenden? Als er een kapotte doos aankomt weiger je hem; als hij bv. DOA blijkt te zijn dan komt UPS hem ophalen en weer afleveren; gratis.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Dancing_Animal
Factuuradres en afleveradres op het andere adres dan mijn kaart : geweigerd door Master Card :

Uw bank heeft geen toestemming gegeven voor betaling van het voor verzending van deze bestelling vereiste bedrag.

Vindt er nou een controle plaats van mijn naam + creditcard, of is het echt het bedrag? Ik heb namelijk €3000 euro bestedingsruimte.

Factuuradres op mijn adres + mijn kaart + ander afleveradres = u moet documenten toesturen, lastig (staat in de voorwaarden) omdat het afleveradres anders is dan het factuuradres (omdat een dief van jouw kaart natuurlijk anders naar zijn adres dingen gaat laten opsturen).

Hoe snel gaat eigenlijk een bestelling per bank? Beginnen ze dan gelijk het apparaat aan te passen (geheugen enz) zodra mijn overboeking binnen is, dat kan dus morgen nog zijn.

[ Voor 113% gewijzigd door Dancing_Animal op 11-01-2006 21:07 ]

• Dancing_Animal
Oeps, ik zie net, de card zat nog aan de brief vast, dat het ding nog geactiveerd moest worden :z .
Ik ga het zo nog eens proberen, even de voorgaande brief zoeken waar de code in staat....
Als ie de combi ander adres + mijn card nu maar gaat pakken.

• Dancing_Animal
Kaart geactiveerd. Naam en adres van facturering en aflevering op 2 x dezelfde naam van een ander gedaan, werkte prima. Hij is besteld. 20" + draadloze muis en tb + 2 x 512 MB. Verwachte verzenddatum 20 jan 2006. (topic mag gesloten worden)

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:58

Pierre

Van nature lui!

Het is net een handleiding :9 die lezen we ook nooit toch :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-02 12:47

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Voor dit soort dingen is eht toch makkelijker om even Apple te bellen, die zullen het toch nog net iets beter weten dan wij

Waarom? Omdat het kan!!

Pagina: 1