Toon posts:

Silvercrest KH 6508 ex.hardeschijf aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
can u give me info on how to attach my harddisk to my silvercrest kh 6508 media player

Is it possible to attach an usb kabel to the print/update connections on the mainboard of the kh6508

so i can use an extrernal harddisk to play movies on the kh6508

and if it can, do i connect on the update (see picture place A) or on the print (see picture place B) .

http://img50.imageshack.us/img50/433/imag00212bv.jpg

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:44

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Twee vragen:
1) Waarom post je dit in het engels ipv in het NL :?
2) Wat heb je zelf al gezocht en gevonden enzo :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in engels gepost omdat ik hetzelfde op een ander forum gepost heb

http://translate.google.c...-1&prev=%2Flanguage_tools

op de vorige versie silvercrest 6507 kon het wel zie link hier boven nu is mijn vraag of de connectors die ik aan geef de foto de zelfde plek is als de vorige versie zodat ik hem op deze manier kan aansluiten.

als je geen engels kan wil het wel vertalen voor je omdat deze site hierboven ook in het engels

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 18:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
The_Eagle schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 18:18:
Twee vragen:
1) Waarom post je dit in het engels ipv in het NL :?
2) Wat heb je zelf al gezocht en gevonden enzo :?
stel je deze vragen nu terwijl je er verder geen bal verstand van heeft reageer dan voortaan niet je komt nu zo wijsneuzerig over

• voodooless
  • Laatst online: 07:28

voodooless

Sound is no voodoo!

Gast, zeur niet! Hij geeft je een link naar een mogelijk oplossing, en dan ga jij zeuren als er wordt opgemerkt dat je je niet aan de policies van het forum houdt! Erg triest..

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
deepspace schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 12:31:
Gast, zeur niet! Hij geeft je een link naar een mogelijk oplossing, en dan ga jij zeuren als er wordt opgemerkt dat je je niet aan de policies van het forum houdt! Erg triest..
Die link gaf ik

voortaan beter kijken

voordat je onzinnig commentaar geeft

ERG TRIEST

zie je gelijk dat ik me wel aan de policy hou en dat die vragen dus nergens op sloegen omdat die gast me toch niet verder kon helpen

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 11:57 ]

• voodooless
  • Laatst online: 07:28

voodooless

Sound is no voodoo!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:49:
zie je gelijk dat ik me wel aan de policy hou en dat die vragen dus nergens op sloegen omdat die gast me toch niet verder kon helpen
Nee, dat doe je niet:
Bedenk ook dat AV er al een tijdje is, en dat veel topics erg vaak langs komen. Veel problemen zijn dan ook op te lossen door even de search te raadplegen. Wanneer je er met de search niet uitkomt, meldt dat dan ook even in je topic. Laat weten waar je op gezocht hebt en waarom je er met de gevonden info niet uitkomt. Vaak is het juist deze info die voor anderen een aanwijzing kan geven om je verder te helpen.
bron: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

En als je al te lui bent om even je drie regels ff naar het moedertaal te vertalen, dan ga ik er ook niet vanuit dat je al veel moeite hebt gedaan om zelf een oplossing te vinden... Ik had btw niet gezien dat je zelf met de link kwam 8)7 , foutje :(

maar goed, om ff ontopic verder te gaan: Heb je ook een foto waar daadwerkelijk wat op te herkennen is :? Dat kijk een stuk makkelijker met het herkennen van het een en ander. Op het eerste gezicht lijken die 2x4 pads midden onderin idd geschikt voor USB.

[ Voor 4% gewijzigd door voodooless op 13-01-2006 12:29 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:49:
[...]

Die link gaf ik

voortaan beter kijken

voordat je onzinnig commentaar geeft

ERG TRIEST

Nou nou, poe poe. Dat is nogal een stevige toon die jij aanslaat. Als je de moeite had genomen de GoT policy door te nemen, dan weet je dat wij enkel nederlandse posts toe staan.

Als iemand daar dan een vraag over stelt is het natuurlijk niet handig om dan wel uit de policy te preken. Kortom, ik denk dat je met deze vraag beter op dat engelstalige forum kan blijven. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.