Vandaag op het werk heb ik plastic labels afgedrukt met een laserprinter, de stof is te vergelijken met het omhulsel van een DVD waar de cover achter zit. Op de labels staat 'laser inkjet' maar toch heeft de laserprinter de geest gegeven, het plastic is gesmolten in de printer. De kwaliteitsverantwoordelijke zei dat het is bedoeld voor 'laser inkjet printers' maar ik denk dat dat een smoes is om gemakkelijk uit de discussie te komen (ik had hem gevraagd of ik ze mocht afdrukken en hij zei dat het goed was, hij staat boven mij dus hij is verantwoordelijk als het fout gaat
) Weten jullie hier meer over?
Ik heb dat ook weleens gehad, toen zat het vast in de printer
Je kunt bij de printerinstellingen opgeven dat je transparant "papier" gebruikt, dan schijnt hij minder heet te worden. Het heeft bij mij alleen nooit gewerkt, het smolt alsnog.
edit:
Je kunt bij de printerinstellingen opgeven dat je transparant "papier" gebruikt, dan schijnt hij minder heet te worden. Het heeft bij mij alleen nooit gewerkt, het smolt alsnog.
edit:
laser inkjet printers? wtf zijn dat?De kwaliteitsverantwoordelijke zei dat het is bedoeld voor 'laser inkjet printers'
[ Voor 31% gewijzigd door mjszwo op 11-01-2006 17:54 ]
een laserprinter werkt volgens mij met vrij hoge temperaturen en daar kan plastic niet zo goed tegen he..
Ja, maar op de labels zelf staat duidelijk 'laser inkjet', dus het lijkt me dat hierover geen misverstanden kunnen bestaan. Misschien had ik toch eens naar de instellingen moeten kijken.418O2 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 17:53:
een laserprinter werkt volgens mij met vrij hoge temperaturen en daar kan plastic niet zo goed tegen he..
I don't know, zoals ik zei een makkelijke smoes, maar morgen ga ik eens goed naar de verpakking kijken, naar een eventuele uitleg over die labels, dan zal ik hem wel liggen hebben.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 18:09 ]
Blijkbaar zat er verkeerd plastic in die doos ofzo. Als er laser inkjet opstaat, is het maar logisch aan te nemen dat je inket en laserprinters mag gebruiken. Er bestaat zeker plastic (transparanten) voor lasers, heb zelf er al genoeg afgedrukt (en nooit de instellingen gewijzigd, gewoon papier werkt ook, die transparanten worden gemaakt van plastic dat tegen die temperaturen kan).
Probeer wel best niet teveel in discussie te gaan, hij is verantwoordelijk (je hebt er goed aan gedaan eerst toestemming te vragen).
Probeer wel best niet teveel in discussie te gaan, hij is verantwoordelijk (je hebt er goed aan gedaan eerst toestemming te vragen).
[ Voor 16% gewijzigd door naftebakje op 11-01-2006 17:56 ]
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Verkeerde sheets, of verkeerde zijde (kans soms uitmaken) vaak gebeurt het dat bijv. gewone overheadsheets erin gerost worden.
Laser inktjet bestaat niet het is of/of.
Maar als je de fixing openmaakt kan hij proberen of je de sheet eruit krijgt en dan wat blanco's printen.
Laser inktjet bestaat niet het is of/of.
Maar als je de fixing openmaakt kan hij proberen of je de sheet eruit krijgt en dan wat blanco's printen.
www.casarodriguillo.com
Het was de correcte zijde, er zit geen sheet meer in en op elk blad stond 'laser inkjet', dus geen probleem lijkt me. Morgen eens uitzoeken op de verpakking of op de site van de producent.
Pagina: 1