Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Bestuh!!
Verwijderd
Maar vooruit... Ik ben er ook
Verwijderd
en dromen over m'n vriendin
later
channel noemt #tweakers
dus iedereen is welkom.....
op dit IRC chan is het nog stil dus vandaar ff kijken hoeveel er nog wakkerz waren. vandaar dit Topic
Het is _misschien_ wel een idee dit topic niet bij OC'en te zetten, anders wordt er dalijk iets aan jouw GOT-case gemod door de moderators
Hehe ik droom liever MET m'n vriendinOp zaterdag 20 januari 2001 23:16 schreef masterwill het volgende:
en dromen over m'n vriendin
Geef mij maar een Warsteiner.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Das eigenlijk ook wel een goed idee ja...Op zaterdag 20 januari 2001 23:33 schreef eppo1313 het volgende:
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
2. geen zin...
3. geen tijd (vriendin viert morgen verjaardag)...
...om uit te gaan:(
edit: me vriendin wil dus da'k morgen al om half 11 bij haar ben, en als ik nou uit zou gaan ben ik morgen zo brak als de tering...
gratis af te halen SUN ultra1 compleet
BTW; Is het niet een BEETJE het verkeerde topic?????
Macconner! | speed 733@1007 :)
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
of zijn ze met z'n allen uit eten op onze banner kosten
Abit KT7-Raid, AMD TB 750@750 (komt nog), Asus V7100MX, 2 x 128Mb Infineon@133MHz@CAS2, 2 x Maxtor 20Gb HD 7200rpm/ATA100/Raid0, HP 9.1Gb U-SCSI HD, SB Live Value, Pioneer 16x DVD, Yamaha CDR400T 4x writer , 17" iiyama A705MT, Win2000 Pro / RH7 Linux
]-[enk..
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Dit topic is gesloten.
![]()