Toon posts:

[Diablo2:LoD] Amper Frames?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een halve week heb ik D2:LoD er weer opstaan *800x600* en het vreemde is *ondanks dat het een bijna verse installl van Windows is, alleen drivers enzo er op* dat ik amper frames heb met mijn systeem... zit namelijk ver boven de benodigde specs... ik heb namelijk:

XP2600+ (T-bred)
512MB DDR333
80GB 7200RPM 8Mb
nVidia FX5600 128MB (met of zonder oc geen verschil in frames) FW 81,95
WinXP Serv pack1

zelfs als ik alles uitzet qua andere progs en dergelijke heb ik maar een framerate van maximaal 35... en als ik met meerdere mensen speel zit het vaak rond de 20 frames... soms zelfs onder de 10... 8)7

terwijl je minimaal een

233mhz
64mb ram
8mb vid (direct3d)
800mb hd

nodig hebt... en daar zit ik best wel wat boven... Snap er nu echt geen zak meer van |:(

iemand suggesties?

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Draai het video detection programma en stel 'm eens in op 2D mode. Die is VEEEL sneller dan de 3d modus, zeker als er een berg effecten tegelijk op het scherm staan.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoe zit dit met andere spellen?

Verwijderd

Topicstarter
NFSMW doet het wel gewoon chill...
Warcraft III FT nog niet geprobeerd... :)

bijna clean install... maar ok zal ffkes de 2d Proberen :)

*EDIT* heb 2d nu in gebruik, 50FPS... met een MX440 64MB, 512MB DDR333 en XP2000+ kon ik voorheen hoger halen.... mogelijk gelimit op 50?*EDIT*

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 18:02 . Reden: test gedaan ]

Verwijderd

Frame limit zelfs met mijn systeem haal ik max 41 fps, maar het is geen fps waar je veel frames wilt hebben.

Verwijderd

Topicstarter
mjah... vind het gewoon raar dat ik op de oude pc rond de 100 haalde en nu met een betere comp maar de helft...

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:31:
mjah... vind het gewoon raar dat ik op de oude pc rond de 100 haalde en nu met een betere comp maar de helft...
Is die oude PC softwarematig gelijk aan die nieuwe? Het kon weleens een driverprobleempje zijn, D2 is al op leeftijd...

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
Cyphax schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:33:
[...]

Is die oude PC softwarematig gelijk aan die nieuwe? Het kon weleens een driverprobleempje zijn, D2 is al op leeftijd...
jah ongeveer wel.. .alleen had ik toen drivers 56.xx dacht ik... die pc is voor de rest in alle opzichten gelijk... alleen een netwerk kaart ipv onboard.... en Ilyama monitor ipv Samtron (SamSung onder andere naam... als je kijkt in monitor staat er Samsung op :))

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 12:36
Diablo is heel erg 3dfx optimized, dat was toen leuk maar is nu jammer.

Download van het net ergens de 3dfx -> glide api, die kan je snel weer terug naar 100fps schieten.
Het spel draait op de server met ongeveer 25 fps, dus echt veel zal je boven de 50 niet missen.

Verwijderd

Topicstarter
barfieldmv schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:59:
Diablo is heel erg 3dfx optimized, dat was toen leuk maar is nu jammer.

Download van het net ergens de 3dfx -> glide api, die kan je snel weer terug naar 100fps schieten.
Het spel draait op de server met ongeveer 25 fps, dus echt veel zal je boven de 50 niet missen.
ik kan alleen maar drivers voor de 3DFX kaarten vinden (zoals Voodoo & Banshee...
Pagina: 1