Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Eigen startpagina op Got

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:04
Hallo medetweakers, hoe denken jullie over het volgende:

Ik heb de eigenschap om vaak alle op dat moment ongebruikte venstertjes te sluiten als ik aan het surfen ben op internet. Zo sluit ik ook vaak het venstertje van Got even af om er vervolgens een paar minuten later weer op te gaan kijken.

Nu kom je altijd standaard op de forum index uit als je http://gathering.tweakers.net intypt of als je op community klikt op de frontpage. Aangezien ik eigenlijk altijd meteen doorklik naar de myreact (dat vind ik een handige compacte weergave van wat er speelt, je hebt je bookmarks, de actieve topics en de topics waar je zelf in gepost hebt direct bij de hand). Ergens is dit dus een beetje een overbodige handeling en zou het in mijn geval (en ik denk met mij velen) veel handiger zijn als ik direct werd doorgelinkt naar mijn myreact.

Ik heb even zitten kijken in alle preferences en ben hier niets over tegengekomen. Misschien is het mogelijk om aan te geven wat je eigen startpagina moet worden voor Got? Of misschien is het mogelijk om in het menutje wat onder community verschijnt een directe link te zetten naar de myreact? Dit laatste zal er wel voor zorgen dat niet geregistreerde/ ingelogde gebruikers een foutmelding voor hun kiezen krijgen maar ik zou het wel ontzettend handig vinden.

Graag jullie mening hierover :)

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-11 11:03

silverstorm

tearing me apart

Ik vind de huidige indeling veel handiger. (persoonlijke mening) Maar als het een optie wordt en jij wordt er blij van, heb ik geen bezwaar:)
GH45T schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:48:
Of misschien is het mogelijk om in het menutje wat onder community verschijnt een directe link te zetten naar de myreact? Dit laatste zal er wel voor zorgen dat niet geregistreerde/ ingelogde gebruikers een foutmelding voor hun kiezen krijgen maar ik zou het wel ontzettend handig vinden.
Ik denk dat nog wel af te vangen is.

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Je kunt toch een knop op je menubalk plaatsen die direct je myreact opent? En anders een link in je favorieten?

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
Je kan toch ook de myreact pagina bookmarken i.p.v. de got hoofdpagina, of denk ik nu té simpel :P

--edit spuit 11 ofzo 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door marko77 op 11-01-2006 16:56 ]

Mijn rig

• GH45T
André schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:54:
Je kunt toch een knop op je menubalk plaatsen die direct je myreact opent? En anders een link in je favorieten?
Is een mogelijkheid, maar ik zit vaak achter een andere pc waar ik bijvoorbeeld maar 1 dag achter zit en dan zit ik telkens bookmarks te maken.

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Standeman

Prutser 1e klasse

of gewoon ALT-m indrukken.. ben je er ook :)

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

http://got.tweakers.net/forum/myreact typen dus :)
Maar misschien heeft React een rare actie die exact doet wat jij wilt, maar ff op chem of crisp wachten dus :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• GH45T
moto-moi schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 17:42:
Maar misschien heeft React een rare actie die exact doet wat jij wilt, maar ff op chem of crisp wachten dus :P
Dat typ ik ook regelmatig, het is ook niet iets enorm belangrijks maar als het mogelijk zou zijn zou ik het persoonlijk heel mooi vinden.

Maar goed, geduld is een schone zaak :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

moto-moi schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 17:42:
Je kan de default actie aanpassen van list_categories naar myreact met als nadeel dat dit voor iedereen geldt en niet-inlogde gebruikers dus direct een error zullen krijgen. Alternatief is een aparte groep voor de TS en daar dan alleen de standaard actie voor aanpassen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Spider.007 op 11-01-2006 19:22 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

:D
Da's geen oplossing Spin, da's een ranzige hacktm .
Maargoed, dan gok ik ook niet dat crisp een leuke manier kan verzinnen om dit voor 1 gebruiker te implementeren, jammer maar helaasch.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.