Toon posts:

Inbouw Mini PCI DVB-T receiver module

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet helaas de laptop, een Asus W1N, weer openschroeven vanwege een wederom afgebroken stroomtoevoer en een toetsenbord dat op sommige toetsen niet langer werkt. De lint kabel zal wel weer niet goed worden aangedrukt. Beide zaken vallen wel te verhelpen, dat is me al eerder gelukt.

Als ik het ding echter toch open moet maken dan kom ik ook terecht bij het vrij mini-PCI-slot onder het toetsenbord. Ik zou daar een Mini PCI DVB-T receiver module in willen bouwen. Ik heb echter geen idee bij welke middenstander ik voor zo'n ding als eenvoudige consument terecht kan. Wie kan me vertellen of er behalve draadloze netwerkmodulen al ergens mini PCI DVB-T receiver module apparaten aangeboden worden in Nederland die via een gangbaar ritueel van inpakken en cash afrekenen met de winkelier bemachtigd kunnen worden?

Behalve benieuwd naar een eventueel aanbod ben ik ook benieuwd naar ervaringen van mensen die er al zo'n operatie op hebben zitten. Wellicht levert dat nog adviezen op voor gebruik van Windows Media Center en Linux-alternatieven.

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik ben via google Deze tegengekomen, mischien dat dat wat is?

Verwijderd

BlackJack schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:47:
Als je 'm buiten Nederland gebruikt wel waarschijnlijk.
Hier is dvb-t gecodeerd en dat ondersteund ie niet (waarschijnlijk geen enkele mini-pci ontvanger, gezien het formaat van een smartcard).

Verwijderd

Topicstarter
BlackJack schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:47:
Ik had zelf ook gedacht aan de:
- Yuan PVR MiniPCI MPC622-MCE
- LifeView FlyTV Platinum Mini
- LifeView FlyDVB-T Duo Mini
- Lifeview FlyTV MCE Mini
- Philips PMD2016R - Mini PCI DVB-T receiver module
- Philips PMD2016N - Mini PCI DVB-T NIM

Maar: waar zijn deze gewoon te koop bij een winkel? ;(
en wie heeft er al ervaringen met inbouw?

Het verhaal van de smartcard zou via de PCCard of desnoods een externe USB of firewwiremodule op te lossen kunnen zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 00:25 ]