Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-10 11:15

BruT@LysT

Fear and Loathing

Topicstarter
Nou was ik er al achter gekomen dat Jamba! nogal snel ongevraagd veel sms'jes naar je toe stuurt en dat dit maandelijks een paar euro zou kosten, maar ik heb na 1 keer de jamba site bezocht te hebben om enkel eens iets te proberen een enorme berg sms'jes ontvangen.
Ik kreeg verspreid over de maand totaal zo'n 20 exact dezelfde sms'jes die ruim 1,25 Euro per sms bedragen. Dit resulteert in een maandelijks bedrag van ruim 25 euro voor een service waar ik helemaal niets aan heb. Inmiddels heb ik dit wel verholpen, maar dat de maandelijkse kosten zo ontzettend hoog zouden zijn wist ik niet. Vervolgens ben ik opnieuw gaan rondzoeken op internet maar kan nergens reacties vinden van mensen die dezelfde hoge kosten als ik hebben moeten betalen per maand. Om die reden vraag ik me af of hier toevallig mensen zijn die ook zoveel ongewilde kosten hebben gemaakt op deze wijze.

Ik blijf er bij dat ik dit zelf wel deels had kunnen voorkomen, ik heb er zo'n 3 maanden aan vast gezeten, = 75 euro naar de klote. Had gewoon nooit verwacht dat het zo extreem zou zijn, vandaar mijn laksheid, deels eigen schuld dus... maar dan nog, dit soort dingen kunnen toch werkelijk niet door de beugel?!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-11 16:38

BaT

Tja ... het is en blijft Jamba! Dat het zo duur zou kunnen uitvallen zoals jij zegt had ik niet verwacht; maar ja : ik had er wel van verwacht dat ze je afzetten. M.a.w. sowieso niet aan beginnen dus! :r

'This must be bat-country' :P

[ Voor 8% gewijzigd door BaT op 11-01-2006 16:29 ]

Product Owner - Connec2

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
het staat er nog wel onder dat je iets van 4 smsjes per week krijgt a X euro per bericht en ook hoe je je moet afmelden. Of het netjes is is een tweede, maar het staat er wel degelijk

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:46
Klaag ze aan en zorg dat ze failliet gaan [/flambait modus]

Serieus, wat valt er in de voorwaarden te lezen, wordt er een aantal genoemd, wordt er gezegd dat ze zoveel mogen sturen als hun willen of wat valt er in de voorwaarden te lezen?

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-11 03:50

Urk

Eigen schuld, al die sms diensten zijn gewoon bullshit, in my opinion! |:(

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
GH45T schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:31:
Serieus, wat valt er in de voorwaarden te lezen, wordt er een aantal genoemd, wordt er gezegd dat ze zoveel mogen sturen als hun willen of wat valt er in de voorwaarden te lezen?
Staat volgens mij bij zo'n reclame: "jamba bla bla. Max 4 smsjes (lees, 4 smsjes dus) per week. bla bla bla. 1, 25 per bericht. SMS stop naar bla bla. Servicelijn zelfs soms ook"

Kortom, het staat er wel allemaal :)

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Urk schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:37:
Eigen schuld, al die sms diensten zijn gewoon bullshit, in my opinion! |:(
Inderdaad nooit aan beginnen. Ik maak mijn telefoon nummer er niet vies aan.

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Leuk ik meld me meteen even aan! Even uitproberen :'(

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-11 08:06

trimakassi

haapsie is eepsie!

BruT@LysT schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:55:
Nou was ik er al achter gekomen dat Jamba! nogal snel ongevraagd veel sms'jes naar je toe stuurt en dat dit maandelijks een paar euro zou kosten, maar ik heb na 1 keer de jamba site bezocht te hebben om enkel eens iets te proberen een enorme berg sms'jes ontvangen...
Ik vraag me af waarom je dit uberhaupt wil uitproberen. Je weet dat je er veel te veel geld aan kwijt kan raken. En als het je om ringtones te doen is dan weet je ook wel dat je makkelijk zelf een wav/mid/amr/mp3 kan maken toch?

[ Voor 46% gewijzigd door trimakassi op 12-01-2006 16:32 ]

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Pagina: 1