Toon posts:

intel P2 overclocken

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers,

ik heb een p2 maar ik kan hem niet overclocken in de bios, |:(
kan het ook op een andere manier??

mick hasselaar :)

PS: ik heb alleen de bios geprobeerd; ik weet niet hoe anders.
de fsb staat ook vast, wat te doen??
(geen handleiding meer)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 15:29 ]

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-07 01:41
p2 mobo werkte meestal met jumpers

dus zoek de handleiding van je mobo op en kijke welke jumpers de FSB verhogen en probeer het vervolgens uit.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Verwijderd

Welkom op GoT,

Een beetje meer informatie mag je wel geven over bv. je type moederbord en wat je zelf al gedaan hebt behalve op delete drukken om naar de bios te gaan.

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:13

XanderDrake

Build the future!

Moet je deze vraag niet stellen op het Die Hard Overclock forum :) ?

Deze dus http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/51

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 20:06
Je topic staat grandioos in het verkeerde forum.. het hoort in Die-Hard Overclocking & Cooling...

Verder: je had ook zelf even kunnen zoeken, in bijvoorbeeld de handleiding van je moederbord. Vaak werken deze P2-moederborden met jumpers om de FSB te bepalen. Dit kun je dus terugvinden in de handleiding van je moederbord.. als je deze niet meer hebt kun je het ook wel vinden op internet.

Succes.

Verwijderd

Ja, met CPUFSB. Ik had een Intel SE440BX-2 moederbord met een Pentium II 400 MHz. Met CPUFSB kon ik mijn processor moeiteloos op 494 MHz laten draaien.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Hoi, welkom op GoT. Het is hier de bedoeling dat je eerst even zelf op zoek gaat voordat je een topic opent. Deze vraag is met een klein beetje zoekwerk ook door jezelf te beantwoorden. Neem bijvoorbeeld de PMG FAQ en Frequently Asked Questions DOC ver. 2.0 even door, dara staat al veel informatie in :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.