Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• pootdegekste
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-06-2021
Hey pas geleden is mijn iPod mini gejat en ik wil weer een nieuwe kopen, maar wil graag een mp3 speler die makkelijk te bedienen is en muziek en video's kan afspelen. Het liefst wil ik een scherm ter grootte van die van de iPod video of groter.

Ik zat te denken aan een iPod video, maar ik wilde ook graag weten wat voor andere opties er zijn.
Ik heb zelf al een beetje op het internet gekeken, maar kon niet een echte 'tegenhanger' vinden.
Dus ik vroeg me af of jullie er een aantal kunnen aanraden.
De prijs mag maximaal 400 euro zijn.

Alvast bedankt

Bas

[ Voor 5% gewijzigd door pootdegekste op 11-01-2006 15:13 ]

• pootdegekste
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-06-2021
Hey bedankt de eerste heeft een vriend van me, maar daar ben ik niet echt va onder de indruk die anderen zien er netjes uit.
Bedankt voor je snelle reactie :)

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:30
Die had je zelf ook kunnen opzoeken. :) GoT is niet bedoeld als helpdesk, we verwacht van je dat je zelf eerst wat onderzoek doet. Vaak kom je er daarmee zelf al uit, waardoor "wat moet ik kopen" topics als deze achterwege kunnen blijven. In GT laten we die enkel open als de topicstarter duidelijk laat blijken dat hij/zij zelf een en ander uit heeft gezocht en af heeft gewogen en/of de vraag er specifiek is.

Kortom, succes met je keuze aan de hand van bijvoorbeeld eerder genoemde topics. ;)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.