Ik vind dit een moeilijke keuze om te maken, welke van de 2 ik zou moeten kopen. Daarom ik heb ik vraag zijn er mensen die ervaringen hebben met de Zen Portable Media Center en of de ipod video? Welke vinden jullie fijner en waarom?
Sja, dit zijn twee totaal verschillende spelers. De iPod is nog iets meer een audiospeler, en de Zen PMC is echt op video gericht.
Dit is toch echt een persoonlijke keus. Heb je liever een kleinere speler die minder geschikt is voor video, of heb je liever een echte PMP?
Persoonlijk ging ik voor de iPod, die Zen is veel te groot.
Dit is toch echt een persoonlijke keus. Heb je liever een kleinere speler die minder geschikt is voor video, of heb je liever een echte PMP?
Persoonlijk ging ik voor de iPod, die Zen is veel te groot.
De reden van dit slotje heeft RoD eigenlijk al aangegeven:
Zet de voor en nadelen eens naast elkaar en vergelijk die met je eisen. Waarschijnlijk kom je er dan al uit. Sta vooral stil bij wat jouw voorkeur heeft: muziek of video. Dat is het grote verschil tussen beide spelers, waardoor je ze slecht kunt vergelijken. Succes...
Zet de voor en nadelen eens naast elkaar en vergelijk die met je eisen. Waarschijnlijk kom je er dan al uit. Sta vooral stil bij wat jouw voorkeur heeft: muziek of video. Dat is het grote verschil tussen beide spelers, waardoor je ze slecht kunt vergelijken. Succes...
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Dit topic is gesloten.
![]()