freeze

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• kattenbeld
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-02 09:46
eehj allemaal,

als ik mijn videokaart wil overclocken blijft mijn pc hangen, alles ik kan dan niks meer doen, ook niet met de muis bewegen als ik heb dan uit zet (met de powerknop) is alles weer normaal.

dit gebeurd als ik de engine clock 1MHz hoger zet..
als ik de memory clock hoger zet is het gewoon normaal, dan blijft hij niet hangen.

de GPU is idle 48 graden en tijdens het gamen 60 graden en hij kan 145 graden warm worden dus daar ligt het niet aan...

waar kan het aan liggen ?

mij pc:
Windows Xp Professional x64
AMD Athlon 64 3700+ @ 2,21GHz
1024MB DDR400
NVIDIA GeForce 6200 128MB AGP 8x

greetz nassan

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Welkom op GoT :w

Waarmee overklok je de GPU? Gebeurt het vastlopen ook als je overklokt met andere programma's?
Wat voor voeding heb je? Probeer eens een andere driver. Welke gebruik je nu?

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Hoi nassan,

Allereerst welkom op GoT, nu even over je vraag:

Dat kan liggen aan heel veel dingen die je gemakkelijk zal kunnen vinden met de Search en met de FAQ :) Ik raad je dan dus ook aan om deze te gaan gebruiken :)

Verder is de topic titel niet echt heel erg duidelijk ;) Hier op GoT verwachten we dat je zelf erg veel doet voordat je een topic opent :) Zo is het gebruikelijk dat je eerst even de FAQ van het betreffende sub-forum waar je wilt posten doorleest, daarna even de active-topics doorkijken zodat je zeker weet dat de vraag niet in een recent verleden gesteld is... Dan even de Search induiken om te kijken of er niet al een soortgelijke vraag geweest is, heb je al deze stappen gedaan en heb je nog geen antwoord, dan hebben we nog het almachtige Google.. kom je er dan NOG niet uit, dan pas een topic openen hier op GoT met duidelijk wat je zelf al gedaan hebt, dit zodat we niet hoeven te zeggen dat je moet zoeken als je dat gedaan hebt :)

Erg veel werk voordat je een topic mag openen, maar dat doen we zodat we niet elke week dezelfde vragen krijgen en de lol er voor de echte "experts" een beetje af gaat :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.