K700i zet vraagtekens in bestandsnamen - toch kopieerbaar?

Pagina: 1
Acties:

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-01 23:19
Ik heb net een geluidsopname van een telefoongesprek gemaakt met de Sony Ericsson K700i (kan ook met veel andere SE telefoons). Dit resulteert echter in een .AMR bestand dat begint met een vraagteken (bij een normale geluidsopname staat er geen vraagteken). Dit bestand wil ik graag naar de computer kopieren om makkelijk af te kunnen spelen (met de K700i kun je niet pauzeren, terug- en vooruitspoelen). Alleen met de bijgeleverde software en Floats Mobile Agent pakt 'ie 'm niet omdat er dus een vraagteken in de naam staat (mag niet van Windows).

Vreemdgenoeg heb ik geen rechten om de naam te wijzigen. In de telefoon kan dat wel, maar daar is het vraagteken niet zichtbaar. In software op de pc (inclusief de originele SE bestandsbeheer) kan ik vreemdgenoeg geen namen wijzigen, alleen kopieren of verwijderen - handig...

Heeft iemand nog een suggestie hoe ik dit kan aanpakken? Er zijn vast andere SE gebruikers die wel eens met dergelijke bestanden gewerkt hebben. Het is toch idioot dat je ze niet kunt kopieren? Ook idioot trouwens dat er een vraagteken in de naam wordt geplaatst.

Ik heb ook al geprobeerd om het bestand via IR naar een PDA te kopieren. Met kleine bestanden (met vraagteken) lukt dit wel, maar dit bestand is bijna 6 MB, waardoor 'ie er tegen het eind spontaan mee stopt...

Heeft iemand nog suggesties? :?