Toon posts:

een ongelukje

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
een goede middag,

laatst heb ik mijn laptop een evo n800v opnieuw opgebouwd en om te voorkomen dat de kinderen er telkens mee spelen heb ik een paswoord voor het bios gezet.
Dit paswoord bestond uit cijfers en getallen oim het de kinderen niet al te gemakkelijk te maken en heb dit op papier opgeschreven en in mijn portomonaie gedaan.
Sinds enkele dagen is mijn portomonaie weg tesamen met al mijn papieren, rijbewijs etc. en kan nu niet meer in mijn laptop komen.

mijn vraag is of er een alternatieve manier bestaat om alsnog weer gebruik te kunnen maken van mijn laptop.

antoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
HMZ volgens mij je bios resetten en dus de batterij vna je bios eruit halen maar dat gaat niet zo 1 2 3. Misschien dat er op google een prog is om dat te omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-10 22:19
contact opnenemen met de fabrikant, volgensmij kun je dan samen met een aankoopfactuur en legitimatie de unlockcode aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

een BIOS kun je eenvoudig resetten, of je kunt je CMOS leeg maken mbhv WipeCMOS

zulk een topic hoort eigenlijk in Processors, Mobo's & Geheugen
maar is dusdanig basic en iets wat te vinden is in zowel de FAQ als makkelijk via google dat het weinig zin heeft om dit lang open te laten (het is de bedoeling dat je eerst zoekt alvorens een vraag op GoT te stellen)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Zie post van RM-rf, deze gaat op slot. :)

Dit topic is gesloten.