[iTunes] Airport Express naar meerdere speakers streamen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse!
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-08-2021
Het kan eindelijk met de laatste update van iTunes! Je kunt naar maximaal 3 Airport Express + pc tegelijkertijd gesync. muziek streamen.

Het werkt nu bij mij bijna perfect. Er zit nu wel een nadeel aan... je kunt de remote speakers niet meer vanuit iTunes het volume regelen (als je meer dan één speakerset gebruikt). De volume regeling in iTunes werkt nu alleen bij de computerspeakers.

Wellicht is dit een fout van mij en moet ik nog iets instellen, maar het kan ook wel iets zijn van iTunes, hopelijk wordt dat dan weer ingebakken.

In ieder geval een prettige en gewenste update!

Edit: Ik heb versie 6.0.2.23

[ Voor 3% gewijzigd door Mouse! op 11-01-2006 13:56 ]

......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Wat bedoel je precies met naar een andere PC streamen? Dus dat ik met mijn laptop iTunes open, en het geluid realtime over de speakers van mijn PC hoor??

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse!
Anoniem: 37526 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 14:53:
Wat bedoel je precies met naar een andere PC streamen? Dus dat ik met mijn laptop iTunes open, en het geluid realtime over de speakers van mijn PC hoor??

:9
Ok.. 'k was niet geheel duidelijk.

Voorheen kon je maar 1 speakerset selecteren; dus alleen je computer of alleen je airport express in de woonkamer of alleen je airport express in je slaapkamer.

Vanaf nu kun je op je eigen computer luisteren en tegelijkertijd naar 3 airport express streamen. Dus nu kun je dezelfde muziek door je hele huis tegelijktijd luisteren!

Check het plaatje op de Apple site

http://www.apple.com/itunes/share/

......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Toch maar even zo'n express kopen dan! Lekker met mijn koptelefoon in bed luisteren dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:16
Het is natuurlijk hartstikke mooi dat je ons even meldt dat dit nu mogelijk is in iTunes, maar ik vraag me even af wat nu de verder bedoeling is van dit topic? Om dit uit te laten groeien naar een mooie discussie is er wel iets meer nodig in de topicstart, zou je dit eventueel nog willen toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse!
leon1e schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:48:
Het is natuurlijk hartstikke mooi dat je ons even meldt dat dit nu mogelijk is in iTunes, maar ik vraag me even af wat nu de verder bedoeling is van dit topic? Om dit uit te laten groeien naar een mooie discussie is er wel iets meer nodig in de topicstart, zou je dit eventueel nog willen toevoegen?
Beste Mod,

In het verleden is vaak om deze optie geroepen en tevens is er ontevreden geuit waarom het vanaf dag één er niet in zat.

Aangezien dat Apple deze optie geruisloos heeft toegevoegd, vond ik het de moeite waard om het hier te vermelden. Niet meer, niet minder.

Het kan zijn dat dit forum enkel geldt voor vragen en niet voor mededelingen. Ook kan de intentie van dit forum zijn om enkel discussies te initiëren. Als dit het geval is, heeft u mijn gratie om er een slotje op te gooien!

......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
In elk geval ik vindt dit te maken hebben met apple en wist dit niet. Net de update gedaan en bedankt het werkt perfect,

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Pagina: 1