Toon posts:

P4RD1-MX ondersteund celeron D?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben van plan dit moederbord te kopen:
P4RD1-MX

Nu ondersteund dit moederbord wel de processor inclusief bios maar mijn vraag is of hij dan ook gebruik maakt van de dual core functie van de celeron D. Dit lees ik namelijk nergens

Ik heb al zowat een uur gezocht op google maar kan het dus niet vinden

Misschien weten jullie het.

Alvast bedankt

Niels

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 11:34
Als hij hem ondersteund, dan ondersteund hij hem. Ondersteund ie ook nog andere dual cores? Dan werkt het zeker. Kijk eens of ze in reviews ook gebruik maken van dual cores. Als er één werkt, dan werken ze allemaal.

Verwijderd

Topicstarter
Das het probleem, ik zie het nergens staan...

iemand ervaring met dit boardje?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik heb nog nooit een Celeron D gezien met twee cores :) Deze staat namelijk niet in mijn CPU tabel: http://balusc.xs4all.nl/srv/har-cpu-int-p4.php Kun je meer bronnen en info geven? Ik ben benieuwd :)

[ Voor 3% gewijzigd door BalusC op 11-01-2006 14:24 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:53

Thandor

SilverStreak

Als je i.p.v. Intel Celeron D een Intel Pentium D bedoelt gaat het alsnog niet werken.
Immers past de Intel Pentium D niet op dat moederbord. (S478 <--> LGA775) ;)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

celeron d is geen dual core ;) ik dekn dat hij idd de pentium d bedoelt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoelde wel de celeron D, ik dacht dat de D stond voor dual core maar later las ik dat dit dus niet zo is...

bedankt voor jullie reacties :)

nog klein vraagje:
Voor een server:
Celeron D 2.66Ghz of Pentium 4 2,4Ghz 400Mhz FSB

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-05 07:50
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 12:30:
Ik bedoelde wel de celeron D, ik dacht dat de D stond voor dual core maar later las ik dat dit dus niet zo is...

bedankt voor jullie reacties :)

nog klein vraagje:
Voor een server:
Wat is je vraag, of die processor goed is voor een server? Wat wil je op die server gaan draaien? Is het stroomverbruik een aandachtspunt (voor als het een thuisserver is) enz

Ik zou voor een servertje eerder uitkijken naar een Sempron 2500+ of 2600+ oid met een mooi stabiel moederbordje wat ook onboard vga heeft. Dan heb je een zuinig, redelijk snel en een stabiel systeempje. Vooral de keuze voor een moederbord met de Radeon chipset snap ik niet helemaal. Ik heb veel met dit bordje gewerkt en er ook in verschillende systemen veel problemen mee gehad. Ik moet wel zeggen dat de nieuwere bios versies veel oplossen maar ik blijf het niet zo fantastisch vinden.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

nog klein vraagje:
Voor een server:
Dit valt onder PMG FAQ » Welke processor moet ik nemen?

Aangezien het antwoord al is gegeven en de topicstarter verder nauwelijks inzet toont, gaat dit topic dicht. Zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette) :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.