Ik heb een SATA 250 GB schijf van Maxtor gekocht.
Van deze schijf wil ik graag booten en dus Windows XP Pro erop installeren.
Ik heb een GA-8knxp ULTRA ver 1. 0 moederbord.
Ik heb SATA aangezet in de bios en bij het opstarten ziet hij de SATA schijf.
Nu zou ik dus van de Gigabyte-site een opstartflop moeten downloaden zodat ik bij het opstarten van de Windows-installatie via F6 de SATA schijf herkenbaar kan maken.
Hier loopt het dus vast.
Als ik op de Gigabyte site kijk zie ik bij mijn type bord helemaal geen driver/bootflop voor Sata staan.
Ik heb al allerlij bootflops van andere soortgelijke moederborden geprobeerd. Maar ik krijg de SATA schijf niet zichtbaar. Hij blijft alleen maar de ATA schijven weergeven en niet de nieue SATA schijf.
Heeft iemand een idee wat het kan zijn, en weet iemand welke driver/opstartflop ik moet gebruiken?
Alvast bedankt voor de reactie
Van deze schijf wil ik graag booten en dus Windows XP Pro erop installeren.
Ik heb een GA-8knxp ULTRA ver 1. 0 moederbord.
Ik heb SATA aangezet in de bios en bij het opstarten ziet hij de SATA schijf.
Nu zou ik dus van de Gigabyte-site een opstartflop moeten downloaden zodat ik bij het opstarten van de Windows-installatie via F6 de SATA schijf herkenbaar kan maken.
Hier loopt het dus vast.
Als ik op de Gigabyte site kijk zie ik bij mijn type bord helemaal geen driver/bootflop voor Sata staan.
Ik heb al allerlij bootflops van andere soortgelijke moederborden geprobeerd. Maar ik krijg de SATA schijf niet zichtbaar. Hij blijft alleen maar de ATA schijven weergeven en niet de nieue SATA schijf.
Heeft iemand een idee wat het kan zijn, en weet iemand welke driver/opstartflop ik moet gebruiken?
Alvast bedankt voor de reactie